A legjobb ügyfélélmény biztosítása

Az Intrumnál megértjük, hogy a tartozásokkal küzdő emberek milyen kihívásokkal néznek szembe, és tudjuk, hogyan segíthetünk rajtuk. Naponta mintegy 250 000 ügyféllel beszélünk, és azon dolgozunk, hogy megértsük pénzügyi helyzetüket, és segítsünk nekik a fizetési megoldás megtalálásában, azért hogy megszabadulhassanak az adóssággal kapcsolatos gondoktól.

Az Intrum etikus követelésbehajtási értékei, valamint az adatokba, eszközökbe és technológiába való befektetés azt jelenti, hogy az ügyfeleknek az igényreszabott, modern megoldásokat kínálunk, ahelyett, hogy általános megközelítést alkalmaznánk.

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy megértsük az egyes ügyfelek igényeit. Célunk, hogy segítsünk az embereknek pénzügyeiket kézben tartani, és teljesíteni a kifizetéseket, hogy továbbléphessenek.

Egy hihetetlenül megértő csapattal találkoztam, akiknek köszönhetően az adósságok kevésbé tűnnek ijesztőnek.
UK banki ügyfél, 2021 november

Különféle eszközökkel - az ügyfél-fókuszcsoportoktól kezdve a valós idejű ügyfélfelméréseken át a független értékelésig - biztosítjuk, hogy az ügyfeleink pozitív élményben részesüljenek a számukra nehéz időszakokban is.

Ügyfélszegmentálás - egyéni szolgáltatás nyújtása

Szegmentációs modellünk különbséget tesz az ügyfelek között, így tudjuk, hogy milyen típusú kommunikációt és szolgáltatásokat részesítenek előnyben. Tapasztalatunkat és rengeteg adatot használunk fel annak érdekében, hogy  szolgáltatásainkat és módszerünket testreszabjuk  az adóssággal küzdő ügyfelekkel folytatott párbeszéd során. Helyzetük jelentősen eltérhet egymástól. Például:

Aki egyszeri adósságbehajtási felszólítást kap, gyorsan szeretne fizetni, és nem akar tanácsadóval kapcsolatba lépni, gyors és intuitív digitális fizetési lehetőségre van szüksége, hogy befizethesse a számláját, és továbbléphessen, minél gyorsabban lezárhassa a tartozását. Ebben az esetben az ügyfél - országtól és a tartozás típusától függően -  egyszerűen bejelentkezhet online portálunkra, ahol megtekintheti tartozását és fizethet.

Ezzel ellentétben a  nagy pénzügyi problémákkal küzdő ügyfélnek, aki kétségbeesetten próbál javítani helyzetén, szüksége van arra, hogy úgy érezze, megértik, és hogy a csapat egy elkötelezett és tapasztalt tagjával át tudja tekinteni a lehetőségeit. Speciálisan képzett tanácsadóink vannak, akik az ügyfelekkel együttműködve megtalálják a legjobb utat az adósságmentes jövő felé.

Tapasztalatainkat felhasználva biztosítjuk, hogy az ügyfelek azt érezzék,  meghallgatják és megértik őket, valamint lépéseket teszünk annak érdekében is, hogy segítsük őket adósságuk kezelésében - például részletfizetési tervet készítünk, esetleg bővebb információt adunk a további lehetőségekről.

Nagyon megértő volt az ügyintéző. Meghallgatta, amit mondtam és nem siettetett. Ez a cég megérti, hogy a korábbiakhoz képest most új élethelyzetben vagyok, mely olykor nagyon nehéz.
UK banki ügyfél, 2021 november

A call centerünkben dolgozó tanácsadók magasan képzettek és kiváló képességekkel rendelkeznek. Megértő és empatikus megközelítésük megnyerő az ügyfelek számára, és motiválja őket, a a velünk való együttműködésre. Ez jót tesz megbízóinknak, az ő ügyfeleiknek és a tágabb értelemben vett gazdaságnak.

Küldetésünk, hogy mindkét nézőpontot megismerjük, és segítsünk mindenki számára megfizethető és pénzügyileg fenntartható megoldást találni. Ezt csak úgy tehetjük meg, ha mindenkit méltósággal, tisztelettel és empátiával kezelünk.
Zara Berven, operációs igazgató, Intrum Svédország