Az Intrum Justitia Zrt. ezúton tájékoztatja Önöket, hogy összhangban a koronavírus-járvány miatt a Magyar Kormány által kihirdetett, március 11-én 15 órától hatályba lépett, Veszélyhelyzetről szóló 40/2020. (III.11.) számú rendeletével, valamint a veszélyhelyzet során teendő intézkedésről szóló 41/2020. (III. 11.) számú rendelettel, Ügyfeleink és Munkavállalóink védelme, egészségének megóvása érdekében
személyes ügyfélszolgálati irodánk és telefonos ügyfélszolgálatunk nyitva tartása megváltozott. A további ügyintézési és panasztételi lehetőségekről, valamint a befizetési lehetőségekről IDE KATTINTVA talál további információkat.

 

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy Társaságunk kötelezetteket érintő Adatkezelési tájékoztatója (2.3. pont, 17. pont, 2. sz. melléklet) 2020.05.26-án módosult. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a közeljövőben várható annak további módosítása, ezért javasoljuk, tájékozódjanak továbbra is honlapunkról, ahol közzétesszük a módosítások időpontjait. Amennyiben felmerülne kérdésük, kérjük a valasz@intrum.hu e-mail címen vegyék fel Társaságunkkal a kapcsolatot.

Meghatalmazás sablon

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy az INTRUM JUSTITIA Zrt. által megbízás alapján kezelt ügyekben az – elsősorban pénzügyi intézmény – megbízók által elfogadott meghatalmazás minta a fentitől eltérhet. Ilyen esetben társaságunk ügyfelünknek kérésre az ennek megfelelő meghatalmazás mintát küldi meg. Javasoljuk, hogy pénzügyi intézmény megbízó esetén keresse fel társaságunkat a megfelelő meghatalmazás minta megküldése érdekében.

Meghatalmazás sablon

Akkor szükséges, ha nem a saját ügyében jár el