Tisztelt Ügyfelünk, Kedves érdeklődő!

Szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy a közelmúltban ismeretlenek az Intrum nevével visszaélve küldtek ki hamis fizetési felszólítást. A továbbiakról itt talál bővebb információt.  


Tájékoztatjuk Önöket, hogy Társaságunk kötelezetteket érintő Adatkezelési tájékoztatója (2.3. pont, 17. pont, 18.4. pont) 2020.06.25-én módosult. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a közeljövőben várható annak további módosítása, ezért javasoljuk, tájékozódjanak továbbra is honlapunkról, ahol közzétesszük a módosítások időpontjait. Amennyiben felmerülne kérdésük, kérjük a valasz@intrum.hu e-mail címen vegyék fel Társaságunkkal a kapcsolatot.

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az Intrum Justitia Zrt. valamint az Intrum Hitel Zrt. 2020. október 01. napjától egy cégként, a továbbiakban Intrum Zrt. néven folytatja működését.

Továbbá felhívjuk ügyfeleink szíves figyelmét, hogy az Intrum Zrt. székhelye módosul és azt követően a személyes ügyfélszolgálatunk 2020. október 15-től új helyre költözik. Az új címünk 2020. október 15 után: Budapest, XIII. kerület, Fiastyúk utca 4-8 (Váci Greens irodaház F épület, Fiastyúk-Madarász Viktor u. sarka).

Társaságunk telefonos és személyes ügyfélszolgálata október 15-én és 16-án a költözés miatt  korlátozottan lesz elérhető, ezért ezeken a napokon ügyintézésre nem lesz lehetőség, kizárólag panaszkezeléssel kapcsolatos hívásokat áll módunkban fogadni a (+36 1) 45 99 412 és a (+36 1) 45 99 413 telefonszámokon vagy személyesen az új ügyfélszolgálati irodánkban a Budapest, XIII. kerület, Fiastyúk utca 4-8. sz. alatt  (Váci Greens irodaház F épület, Fiastyúk-Madarász Viktor u. sarka).

 

Hogyan és mikor léphetek kapcsolatban az Intrummal?

Mi a teendő, ha fizetési felszólítást kapott az Intrumtól, de a tartozását nem tudja az előírt határidő előtt fizetni? Nem világos, hogy miért kapott Ön levelet a cégtől? Az ilyen és hasonló kérdésekre azonnal választ kaphat az Intrum ügyfélszolgálatán

Ha ezt a cikket olvassa, valószínű, hogy levelet (vagy e-mailt, sms-t) kapott az Intrumtól. A követeléskezelő cég mindig egy fennálló, kifizetetlen tartozás miatt keres meg embereket egy fizetési felszólító üzenetben. Ez az adósságrendezés első lépése, de ahhoz, hogy teljesíteni tudja fizetési kötelezettségét, gyakran van szükség további egyeztetésre – erre az Intrum telefonos vagy személyes ügyfélszolgálatán van lehetőség.

Mikor érdemes az ügyfélszolgálathoz fordulni?

Az Intrum ügyfélszolgálata minden nap több száz megkeresésre válaszol. Az emberek elsősorban két okból keresik meg az ügyfélszolgálatot: információt szeretnének kérni a saját tartozásos ügyükről, vagy a fizetés módjáról, fizetéskönnyítésről szeretnének egyeztetni.

Az elsőként kiküldött fizetési felszólításban az Intrum mindig megjelöli a kifizetendő tartozás értékét, azt, hogy hol keletkezett eredetileg az adósság, illetve hogy hogyan és meddig fizetheti vissza az összeget. Ha esetleg a levél alapján mégsem egyértelmű minden a tartozásával kapcsolatban, érdemes lehet az ügyfélszolgálathoz fordulnia. Az adatai megadása után információt kaphat az összes nálunk levő tartozásáról, és ha már elkezdte azokat törleszteni, tájékoztatást kérhet az egyenlegéről és a még hátralévő adósságról. 

Bizonyos esetekben SMS üzenetben is értesítést is küldünk, melyben a tartozás összege mellett szerepel a tartozáshoz kapcsolódó 12 jegyű ügyiratszám, mely a postai levelekben (a levélben a lap bal felső sarkán található )is megtalálható.

Minden esetben hivatkozzon az ügyiratszámra

Ha bármilyen ügyben szeretné megkeresni az ügyfélszolgálatunkat, fontos, hogy Önnél legyen az ügyiratszám, hiszen az ügyfélszolgálatos kollégánk az ügyiratszám alapján tudja beazonosítani az Ön tartozását.

Ritkán, de előfordul az is, hogy valaki tévesen kap SMS-t az Intrumtól. Ez akkor történhet meg, ha a közelmúltban megváltozott a telefonszáma, és olyasvalaki régi számát kapta meg, akinek az Intrumnál van a tartozása. Ha ez a helyzet, szintén hívja fel az ügyfélszolgálatot, hogy a telefonszámot az adott ügyhöz kapcsolódva zároljuk – ezzel a mi munkánkat és a valódi adóst is segíti.

Végül akkor is érdemes megkeresni az ügyfélszolgálatunkat, ha nem tudja teljesíteni a fizetési felszólítás feltételeit. Ilyenkor könnyű figyelmen kívül hagyni, vagy halogatni a problémát, de a legjobban akkor jár, ha minél korábban felveszi velünk a kapcsolatot és elmondja a problémáját. Az Intrum tevékenységének lényege, hogy az ügyfeleinket segítjük, hogy minél előbb vissza tudják fizetni az adósságaikat. Ha Önnek ez éppen nehézséget okoz, az ügyfélszolgálatos kollégákkal közösen találhat olyan megoldást (például hitelkiváltást, részletfizetést), amivel mégis rendezheti a tartozást. A megoldás kidolgozásakor figyelembe veszünk olyan méltányossági szempontokat is, mint azÖn teljesítőképessége, családja helyzete.

Mire figyeljek, ha levelet akarok küldeni az Intrumnak?

Ha alternatív fizetési megoldást szeretne kérni, előfordulhat, hogy a kollégánk azt kéri majd, hogy írja le nekünk az okokat és annak részleteit. Levelet postán, faxon vagy e-mailben is küldhet az Intrumnak, ebben fel kell tüntetnie a nevét, minimum három személyes adatát, aláírását és a 12 jegyű ügyiratszámot. Amennyiben a levélben valamilyen dokumentumra hivatkozik, úgy annak másolatát olvasható minőségben, e-mail esetén nem módosítható formátumban (kép vagy pdf) szíveskedjék csatolni. Kérjük, különleges adatot tartalmazó dokumentumot ne csatoljon leveléhez (pl. egészségügyi leletet)

Hogyan és mikor tudok kapcsolatba lépni az Intrummal?

Ha a fentiek alapján úgy látja, fontos, hogy az ügyével kapcsolatban akár telefonon, akár személyesen, esetleg e-mailben egyeztessen az Intrum munkatársaival az alábbi gombra kattintva találja  ügyfélszolgálatunk elérhetőségeit.