Az Intrum Justitia Zrt. ezúton tájékoztatja Önöket, hogy összhangban a koronavírus-járvány miatt a Magyar Kormány által kihirdetett, március 11-én 15 órától hatályba lépett, Veszélyhelyzetről szóló 40/2020. (III.11.) számú rendeletével, valamint a veszélyhelyzet során teendő intézkedésről szóló 41/2020. (III. 11.) számú rendelettel, Ügyfeleink és Munkavállalóink védelme, egészségének megóvása érdekében
személyes ügyfélszolgálati irodánk és telefonos ügyfélszolgálatunk nyitva tartása megváltozott. A további ügyintézési és panasztételi lehetőségekről, valamint a befizetési lehetőségekről IDE KATTINTVA talál további információkat.

 

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy Társaságunk kötelezetteket érintő Adatkezelési tájékoztatója (2.3. pont, 17. pont, 2. sz. melléklet) 2020.05.26-án módosult. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a közeljövőben várható annak további módosítása, ezért javasoljuk, tájékozódjanak továbbra is honlapunkról, ahol közzétesszük a módosítások időpontjait. Amennyiben felmerülne kérdésük, kérjük a valasz@intrum.hu e-mail címen vegyék fel Társaságunkkal a kapcsolatot.

Mit kell tudni a telefonon történő fizetésről?

Mit kell tudni a telefonon történő fizetésről?

Már okostelefonja segítségével, az ügyintézőnkkel folytatott telefonbeszélgetés során is megfizetheti tartozásának esedékessé vált törlesztő részletét a 2020 tavaszától bevezette VVC Pay szolgáltatás használatával.

Ez a rendkívül kényelmes, időtakarékos és maximálisan biztonságos fizetési megoldás teljesen ingyenes az ügyfelek számára. Lényege, hogy a VCC Pay szolgáltatás használatával az ügyintézővel történő telefonbeszélgetés alatt bankkártyája segítségével könnyen és azonnal elintézheti otthona kényelméből befizetéseit.

Ezt a fizetési lehetőséget már több szolgáltató (pl. UPC) is elérhetővé tette és ügyfelei teljes megelégedésével alkalmazza. Az ehhez szükséges technikai megoldást a VCC Live Group Zrt. biztosítja.

Hogyan működik a VVC Pay fizetés a gyakorlatban?

Ahhoz, hogy a VVC Pay szolgáltatás használható legyen, nincs szükség sem egy külön applikációra, sem a számlavezető bank mobilnet szolgáltatásának használatára. A teljes ügyintézési és fizetési folyamathoz kizárólag az okostelefon kijelzőjén látható billentyűzet és egy bankkártya használata szükséges.

Az Intrum ügyintézőjétől érkező telefonhívás során - a jogszabályokban előírt sikeres adatvédelmi beazonosítás, valamint az esedékes részletfizetésről szóló tájékoztatás után - munkatársunk a következő lépésekre kéri Önt:

  1. készítse elő bankkártyáját (azt a bankkártyát vagy hitelkártyát, amelyhez tartozó bankszámláról az esedékes részletfizetést fizetni kívánja
  2. telefonja billentyűzete segítségével gépelje be a bankkártya számát (tehát nem kell hangosan beolvasnia a kártyaszámot)
  3. a cvc kód megadásával véglegesítse fizetési szándékát
  4. a sikeres tranzakció végén - amennyiben számlavezető bankjánál rendelkezett erről - SMS értesítést kap a befizetésről vagy az ügyintézőnkkel folytatott telefonbeszélgetés során e-mail címe megadásával kérheti a fizetésről szóló e-mail értesítést
  5. ezután a fizetési tranzakció lezárul

A telefonhívás során az azonnali fizetés mellett arra is van lehetőség, hogy a további esedékes részletfizetések határidejét a teljes futamidő végéig előre rögzítse a rendszerben. Így biztos lehet abban, hogy a részletfizetési megállapodásban szereplő határidőket minden esetben betartja. Ha ezt a szándékát jelzi munkatársunknak, akkor a hívás során az alábbi információk megadását is kéri Öntől:

  1. havonta fizetendő összeg
  2. a fizetés napjának megadása
  3. az utolsó törlesztőrészlet esedékességének dátuma

Mit érdemes még tudni a VVC Pay fizetésről?
 

Teljesen biztonságos

A telefonon történő VCC Pay fizetés teljesen biztonságos, hiszen az Ön bankkártyájának adatai nem kerülnek rögzítésre, az ügyintézés során azokat Önön kívül más nem láthatja. A tárcsázási hangok megszűrésével a későbbiekben hangfelvételen sem dekódolható a gombok kombinációja, így adatai teljes biztonságot élvezhetnek.

A VCC Pay szolgáltatást nyújtó partnerünk valamennyi szükséges nemzetközi biztonsági tanúsítvánnyal rendelkezik, telefonon keresztül történő fizetési szolgáltatását már több vállalat is biztosítja ügyfelei számára.

Rendkívül gyors és kényelmes

A telefonon keresztül történő fizetés folyamata rendkívül egyszerű és gyors, akár 2 perc alatt is lebonyolítható. Használatával elkerülhető a postán történő csekken történő fizetés, illetve a bankfiókban történő helyszíni befizetés - akár otthonról vagy utazás közben is lebonyolítható. A futamidő végéig történő megbízás megadásával elkerülhető az esetleges késedelmes fizetés és biztosítható a

Költséghatékony

A telefonon keresztül történő VCC Pay fizetés kártyás vásárlásnak minősül, így olcsóbb, mint a banki átutalás vagy a csekkes befizetés. Használata egy hosszabb futamidejű részletfizetés esetén akár több ezer forintnyi megtakarítást is eredményezhet.

 
Jelenleg a VCC Pay szolgáltatás kizárólag az érvényes részletfizetési megállapodással rendelkező ügyfeleink részére érhető el. A szolgáltatás körét folyamatosan bővítjük, melyről telefonos megkereséseink során tájékoztatjuk érintett ügyfeleinket.