Az Intrum Justitia Zrt. ezúton tájékoztatja Önöket, hogy összhangban a koronavírus-járvány miatt a Magyar Kormány által kihirdetett, március 11-én 15 órától hatályba lépett, Veszélyhelyzetről szóló 40/2020. (III.11.) számú rendeletével, valamint a veszélyhelyzet során teendő intézkedésről szóló 41/2020. (III. 11.) számú rendelettel, Ügyfeleink és Munkavállalóink védelme, egészségének megóvása érdekében
személyes ügyfélszolgálati irodánk és telefonos ügyfélszolgálatunk nyitva tartása megváltozott. A további ügyintézési és panasztételi lehetőségekről, valamint a befizetési lehetőségekről IDE KATTINTVA talál további információkat.

 

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy Társaságunk kötelezetteket érintő Adatkezelési tájékoztatója (2.3. pont, 17. pont, 2. sz. melléklet) 2020.05.26-án módosult. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a közeljövőben várható annak további módosítása, ezért javasoljuk, tájékozódjanak továbbra is honlapunkról, ahol közzétesszük a módosítások időpontjait. Amennyiben felmerülne kérdésük, kérjük a valasz@intrum.hu e-mail címen vegyék fel Társaságunkkal a kapcsolatot.

Ügyfélfogadás 2020.04.27-től

Megváltozott ügyfélfogadás 2020.03.23-tól

Tájékoztató az Intrum Justitia Zrt. ügyfelei részére

Az Intrum Justitia Zrt. ezúton tájékoztatja Önöket, hogy összhangban a koronavírus-járvány miatt a Magyar Kormány által kihirdetett, március 11-én 15 órától hatályba lépett, Veszélyhelyzetről szóló 40/2020. (III.11.) számú rendeletével, valamint a veszélyhelyzet során teendő intézkedésről szóló 41/2020. (III. 11.) számú rendelettel, ügyfeleink és munkavállalóink védelme, egészségének megóvása érdekében személyes ügyfélszolgálati irodánk 2020. április 27-től az alábbi nyitva tartással és feltételekkel működik:

Munkanapokon 8:00-12:00 várjuk ügyfeleinket.

8:00 -  9:00 - kizárólag 65 évnél idősebb ügyfeleink ügyintézése
9:00 - 12:00 - 65 évnél fiatalabb ügyfeleink ügyintézése

Az ügyféltérben ügyintézőnként 1 személy tartózkodhat, várakozásra az iroda előtt van lehetőség.
(A mosdók használata ebben az időszakban az ügyfelek számára nem lehetséges.) 


A veszélyhelyzetre való tekintettel telefonos ügyfélszolgálatunk nyitvatartása március 23-tól a következő:

  • Hétfő-Szerda: 8:00-16:30
  • Csütörtök: 8:00-20:00
  • Péntek: 8:00-16:30

Ügyintézésre és panasztételre az alábbi csatornákon keresztül továbbra is lehetőségük lesz:

A gyorsabb kapcsolás érdekében javasoljuk, hogy hívja az értesítő levélben vagy SMS-ben szereplő telefonszámot és hivatkozzon a kapott üzenetben szereplő ügyiratszámra.


Befizetéseiket addig is az alábbi módon tudják intézni:

  • UniCredit bankfiókban (annak nyitva tartása esetén) a 10918001-00000005-33510025 számlaszámra történő készpénzbefizetéssel, nevének és 12 jegyű ügyiratszámának közlemény rovatban való feltüntetésével,
  • személyes ügyfélszolgálati irodánkban található házipénztárunkba történő befizetéssel (készpénz, bankkártya),
  • átutalással a 10918001-00000005-33510025 számlaszámra, nevének és 12 jegyű ügyiratszámának közlemény rovatban való feltüntetésével,
  • Korábban kapott vagy telefonon igényelhető csekkek postai feladásával.

Megértésüket köszönjük!

Biztosítjuk Önöket, hogy a személyes ügyintézés szüneteltetése miatt semmiféle hátrány nem érheti Önöket a törlesztés kapcsán.
Kérjük, ha bármilyen kérdésük van, keressenek minket a fent említett lehetőségek valamelyikén.

 


Írásban vár tájékoztatást?

Várjuk e-mail üzenetét

Ha előnyben részesíti az írásbeli kapcsolatfelvételt, e-mailben is elküldheti kérdéseit.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a válaszadási határidő néhány naptól - a törvényben előírtak szerint - akár 30 napig is terjedhet. Köszönjük megértését!


Cégadatok

Intrum Justitia Követeléskezelő Zrt.
Cégjegyzékszám: 01-10-044857
Adószám: 12935181-2-41
H-1138 Budapest, Váci út 144-150.


Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei

H-1138 Budapest, Váci út 144-150.
Tel: +36 1 45 99 496
Fax: +36 1 45 99 488
valasz@intrum.hu