RENDKÍVÜLI NYITVA TARTÁS

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk 2018. október 26-án (pénteken) technikai okok miatta 16.30-ig fogadja hívásaikat. 

Köszönjük megértésüket!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A szükséges hatósági engedélyek megszerzésével sikeresen lezárult az Aegon Hitel Zrt. értékesítése. A vállalatot a nem teljesítő hitelállományával együtt az INTRUM JUSTITIA Zrt. vásárolta meg.

Az Intrum 2018. június 4-én kötött megállapodást az Aegon Hitel Zrt. és nem teljesítő hitelállományának megvásárlásáról. A tranzakció zárására a szükséges hatósági engedélyek megszerzését követően, 2018 október 8-án került sor. A zárást követően az Intrum Justitia Zrt. mellett a vállalat új néven, Intrum Hitel Zrt.-ként működik tovább.

A tranzakcióval kapcsolatban az ügyfeleknek külön teendőjük nincs, a változásokról az új néven tovább működő Intrum Hitel Zrt. levélben tájékoztatja az érintetteket.

Amennyiben Önnek késedelmes teljesítésű, vagy felmondott hitelszerződése van, a további ügyintézéssel kapcsolatos tudnivalókról és információkról jelen weboldalon tájékozódhat.

Munkatársaink készséggel állnak ügyfeleink rendelkezésére a 06 1 88 00 975-ös telefonszámon munkanapokon 8.00-20.00 között, vagy személyes ügyfélszolgálatunkon a 1138 Budapest Váci út 144-150. szám alatt hétfőn 08:00-tól 18:00 óráig, keddtől csütörtökig 08:00-tól 16:30-ig, pénteken 08:00-tól-15:00 óráig.

Egyebekben, tájékoztatjuk, hogy az Aegon Magyarország Hitel Zrt. 2018. október 5. napján fizetési késedelem nélküli, illetve nem ezen okból korábban átütemezett, úgynevezett teljesítő ügyfélkörre vonatkozó jelzáloghitel-állomány portfolióját a Raiffeisen Bank Zrt. vásárolta meg. A tranzakció részleteiről illetve az ehhez kapcsolódó teendőiről az Aegon Magyarország Hitel Zrt-.től kapott levélből ill. a www.raiffeisen.hu/enhitelem oldalon tájékozódhat.