Egyéni megközelítés: egy nyelvet beszélünk az ügyfelekkel

A nyelvek sokszínűsége az egyik záloga annak, hogy az Intrum globális jelenléte pozitív ügyfélélményt teremtsen. Hiszünk abban, hogy a nemzetközi vállalkozás erejének a helyi ismeretekkel és szakértelemmel való párosítása a legjobb módja annak, hogy megbízóink és ügyfeleik gondját viseljük.

Az Intrumnál úgy segítünk megbízóinknak, hogy törődünk ügyfeleikkel. Ezt úgy érjük el, hogy kapcsolatot teremtünk az adós ügyfelekkel, időt szakítunk a körülményeik megismerésére és együttműködünk velük az egyedi, mindkét fél számára optimális megoldás megtalálásán. Az ügyfél által preferált nyelven való kommunikáció nagyban hozzájárul ahhoz, hogy komfortosan érezzék magukat.

Számos ügyfelünk a határokon túl dolgozik, és tudjuk, milyen bonyolult lehet a helyi jogszabályok és gyakorlatok betartásáról gondoskodni. Ezért a lehető legtöbbet hozzuk ki nyelvtudásunkból, globális elérésünkből és helyi jelenlétünkből, hogy megfelelő kintlévőségkezelési szolgáltatásokat nyújtsunk Európa-szerte és azon is túl.

A 25 országban és 160 partnerországban működő irodáinkkal call centerünk számos nyelven is segíti ügyfeleinket. Göteborgban például több mint 30 nyelven beszélünk. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy érzékenyen és hatékonyan kommunikáljunk megbízóink ügyfeleivel, bármilyen nyelven is beszéljenek.

35 nyelven beszélünk az Intrumnál:

Albán, francia, macedón, svéd, arab, görög, mandarin, cseh, örmény, holland, norvég, török, bosnyák, izlandi, perzsa, német, dán, olasz, lengyel, magyar, angol, katalán, portugál, szerbhorvát, észt, kurd, román, szlovák, finn, lett, orosz, spanyol, flamand, litván, szerb.

A nyelv csak az egyik módja annak, hogy az Intrum a zökkenőmentes ügyfélélményt biztosítson, szolgáltatásainkat az egyéni igényekhez igazítva. Ez történhet digitális vagy személyes megoldásokon, tartozásfelügyeleten és törlesztési terveken keresztül. Tudjuk, hogy mindenki más és más, más és más igényekkel és lehetőségekkel