Hogyan zajlik egy követelésbehajtási ügy kezelése az Intrumnál?

Ha ügyfele a fizetési felszólítás után sem fizet, akkor itt az ideje a következő lépésnek, a követeléskezelés elindításának. Minél hamarabb kezdi meg a behajtási folyamatot, annál valószínűbb, hogy hozzájut jogos járandóságához.

Amikor Ön átadja nekünk a követelés kintlévőségkezelési igényét, mi gondoskodunk a behajtásról és az ügyféllel való kommunikációról. Az eljárás során folyamatosan tájékoztatjuk. Függetlenül attól, hogy hány ügye van, és hogy az összegek nagyok vagy kicsik, mi segíthetünk Önnek.

Az ügyek feldolgozása során számos tényező játszik szerepet, például

  1. A tartozás korossága
  2. A tartozás mértéke
  3. Az adós fél működés területe

 

Bármilyen tényezők is játszanak szerepet, rendelkezünk azzal a szakértelemmel, hogy az esetet a legjobb eredményt hozó módon kezeljük. A követeléskezelési  szolgáltatás számos kapcsolatfelvételi lépésből áll - többek között levelekből, SMS-ből, e-mailből és telefonhívásokból.

Amikor az Intrumhoz érkezik egy kifizetetlen számla, az adatokat áttekintjük, és ellenőrizzük az ügyfél adatait. Ezt követően többféle csatornán vesszük fel a kapcsolatot a tartozó ügyféllel.

Ha nem lehetséges párbeszédet kezdeményezni az ügyféllel, akkor mérlegeljük, hogy az ügyet érdemes-e folytatni, vagy a jogi megoldás felé szükséges-e haladni, esetleg lezárni. Ha az ügy a behajtási szakaszban marad, figyelemmel kísérjük az ügyfél pénzügyeiben bekövetkező változásokat, és ha ez javul, megpróbálunk fizetési megállapodást kötni.