Tájékoztatás

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Tájékoztatjuk, hogy engedményezés útján szerzett követeléseink tekintetében, az UniCredit Bank Hungary Zrt. bankfiókjainak pénztárában Társaságunk Bankszámlájára  történő készpénzbefizetés lehetősége - az 1.000.000 Ft,-ot elérő vagy azt meghaladó készpénzbefizetések kivételével - 2021. június 01. napjától megszűnik. Az 1.000.000 Ft-ot elérő vagy meghaladó befizetések esetében későbbiekben  is megmarad a pénztári készpénzbefizetés lehetősége. Tartozását a továbbiakban bankszámlánkra történő közvetlen  átutalási megbízással  vagy csekk igénybevételével teljesítheti.

Megértésüket köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg megnövekedett válaszidővel tudja hívását fogadni. A várakozási idő a reggeli időszakban elérheti akár az 5-7 percet is, ezért javasoljuk, hogy lehetőségéhez mérten a délutáni órákban keresse fel telefonon kollégáinkat, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére. A kellemetlenségért elnézését és megértését kérjük.

 

Ezek a teendői, ha értesítést kapott az Intrumtól

Ezek a teendői, ha értesítést kapott az Intrumtól

Üzenet az Intrumtól
Levél, SMS vagy személyes felkeresés?

Miért érkezett üzenete az Intrumtól?

Üzenet az Intrumtól

Az Intrum azért küldhetett fizetési felszólító levelet, SMS-t vagy azért kereste Önt személyesen, mert az őt megbízó szolgáltató nyilvántartása szerint Önnek elmaradása van.

Tovább ›