Tájékoztatás

Felhívjuk tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy 2021. november 22-től személyes ügyfélszolgálatunkon az ügyintézés az érvényben lévő rendeletek, valamint az Önök és munkatársaink védelmének érdekben kizárólag maszk viselésével lehetséges.

Köszönjük együttműködésüket!

Tisztelt Ügyfelünk!

Szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy a közelmúltban ismeretlenek az Intrum nevével visszaélve küldtek ki hamis fizetési felszólítást. A továbbiakról itt talál bővebb információt.

Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg megnövekedett válaszidővel tudja hívását fogadni. A várakozási idő a reggeli időszakban elérheti akár az 5-7 percet is, ezért javasoljuk, hogy lehetőségéhez mérten a délutáni órákban keresse fel telefonon kollégáinkat, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére. A kellemetlenségért elnézését és megértését kérjük.

 

Ezek a teendői, ha értesítést kapott az Intrumtól

Ezek a teendői, ha értesítést kapott az Intrumtól

Üzenet az Intrumtól
Levél, SMS vagy személyes felkeresés?

Miért érkezett üzenete az Intrumtól?

Üzenet az Intrumtól

Az Intrum azért küldhetett fizetési felszólító levelet, SMS-t vagy azért kereste Önt személyesen, mert az őt megbízó szolgáltató nyilvántartása szerint Önnek elmaradása van.

Tovább ›