Tájékoztatás

Tisztelt Ügyfeleink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy ügyfélszolgálatunk csökkentett létszámmal üzemel, így a megszokottnál hosszabb várakozási időre lehet számítani. Kérjük amennyiben befizetést szeretne tenni, azt utalással, vagy az INTRUM által küldött sárga csekken tegye meg! Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy Társaságunk kötelezetteket érintő Adatkezelési tájékoztatója 2022.10.03. napján módosításra került (21. pont, Melléklet). Amennyiben felmerülne kérdésük, kérjük a valasz@intrum.hu e-mail címen vegyék fel Társaságunkkal a kapcsolatot.

Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg megnövekedett válaszidővel tudja hívását fogadni. A várakozási idő a reggeli időszakban elérheti akár az 5-7 percet is, ezért javasoljuk, hogy lehetőségéhez mérten a délutáni órákban keresse fel telefonon kollégáinkat, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére. A kellemetlenségért elnézését és megértését kérjük.

 

Ezek a teendői, ha értesítést kapott az Intrumtól

Ezek a teendői, ha értesítést kapott az Intrumtól

Üzenet az Intrumtól
Levél, SMS vagy személyes felkeresés?

Miért érkezett üzenete az Intrumtól?

Üzenet az Intrumtól

Az Intrum azért küldhetett fizetési felszólító levelet, SMS-t vagy azért kereste Önt személyesen, mert az őt megbízó szolgáltató nyilvántartása szerint Önnek elmaradása van.

Tovább ›