Tájékoztatás

Tisztelt Ügyfelünk!

Szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy a közelmúltban ismeretlenek az Intrum nevével visszaélve küldtek ki hamis fizetési felszólítást. A továbbiakról itt talál bővebb információt.

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Tájékoztatjuk, hogy engedményezés útján szerzett követeléseink tekintetében, az UniCredit Bank Hungary Zrt. bankfiókjainak pénztárában Társaságunk Bankszámlájára  történő készpénzbefizetés lehetősége - az 1.000.000 Ft,-ot elérő vagy azt meghaladó készpénzbefizetések kivételével - 2021. június 01. napjától megszűnik. Az 1.000.000 Ft-ot elérő vagy meghaladó befizetések esetében későbbiekben  is megmarad a pénztári készpénzbefizetés lehetősége. Tartozását a továbbiakban bankszámlánkra történő közvetlen  átutalási megbízással  vagy csekk igénybevételével teljesítheti.

Megértésüket köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg megnövekedett válaszidővel tudja hívását fogadni. A várakozási idő a reggeli időszakban elérheti akár az 5-7 percet is, ezért javasoljuk, hogy lehetőségéhez mérten a délutáni órákban keresse fel telefonon kollégáinkat, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére. A kellemetlenségért elnézését és megértését kérjük.

 

Lépjen velünk kapcsolatba

Lépjen velünk kapcsolatba

KÉRJÜK, MINDEN ESETBEN HIVATKOZZON AZ ÜGYIRATSZÁMRA!

Várjuk hívását!

Munkatársaink az alábbi időpontokban várják hívását:

Hétfő-Kedd-Szerda: 8:00-16:30
Csütörtök: 8:00-20:00
Péntek: 8:00-16:30

Központi telefonszámunk: (+36 1) 45 99 496

A gyorsabb kapcsolás érdekében javasoljuk, hogy hívja az értesítő levélben vagy SMS-ben szereplő telefonszámot és hivatkozzon a kapott üzenetben szereplő ügyiratszámra.


ÍRÁSBAN VÁR TÁJÉKOZTATÁST?

Várjuk e-mail üzenetét

Ha előnyben részesíti az írásbeli kapcsolatfelvételt, üzenetben is elküldheti kérdéseit.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a válaszadási határidő néhány naptól - a törvényben előírtak szerint - akár 30 napig is terjedhet. Köszönjük megértését!


SZEMÉLYES ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Személyesen is várjuk!

Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére ügyfélszolgálati irodánkban:

2020. október 15. napjától az ügyfélszolgálat elérhetősége az alábbiak szerint változott: 
Budapest, XIII. kerület, Fiastyúk utca 4-8. (Váci Greens irodaház F épület, Fiastyúk-Madarász Viktor u. sarka) (a Gyöngyösi utcai metrómegállónál)

Google térkép: Gyöngyösi utca metrómegállótól az új ügyfélszolgálatig


NYITVATARTÁS:

Hétfő:            08:00-18:00
Kedd:            08:00-16:30
Szerda:          08:00-16:30
Csütörtök:     08:00-16:30
Péntek:          08:00-15:00
Szombat:       Zárva


A gyorsabb ügyintézés érdekében foglaljon előre időpontot!

Online időpontfoglaló

A gyorsabb és kényelmesebb, valamint a jelen járványhelyzetben biztonságosabb ügyfélkiszolgálás érdekében elindítottuk az Intrum onine időpontfoglaló rendszerét.

Ha ügyintézéséhez ezen keresztül előre foglalt időpontra érkezik személyes ügyfélszolgálati irodánkba, munkatársaink várakozás nélkül fogadják.

Időpontot akár már a mai napra is foglalhat. Ehhez válassza a „Sorszámot húzok” gombot. Ebben az esetben rendszerünk 30 percig tartja fenn a sorszámot Önnek, melyet az ügyfélszolgálati irodába érkezés után okoseszközén a „Megérkeztem” gomb segítségével tud aktiválni.

Ha későbbi időpontban kívánja intézni ügyét, kérjük válassza az „Időpontot foglalok” menüpontot. Az ügyintézéshez hozza magával 4 jegyű foglalási kódját, melyet érkezés után gépeljen be az ügyfélszolgálaton lévő sorszám terminál „Időpontra érkeztem” menüpontjába.

Felhívjuk figyelmét, hogy az időpontfoglaló rendszer ingatlanfedezetes ügyekben nem használható! Kérjük , amennyiben ilyen ügyekben szeretne egyeztetni, vegye fel a kapcsolatot Társaságunkkal az alábbi telefonszámon: 061/459-9484 vagy e-mail címen: jelzalog@intrum.hu