Tájékoztatás

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Tájékoztatjuk, hogy engedményezés útján szerzett követeléseink tekintetében, az UniCredit Bank Hungary Zrt. bankfiókjainak pénztárában Társaságunk Bankszámlájára  történő készpénzbefizetés lehetősége - az 1.000.000 Ft,-ot elérő vagy azt meghaladó készpénzbefizetések kivételével - 2021. június 01. napjától megszűnik. Az 1.000.000 Ft-ot elérő vagy meghaladó befizetések esetében későbbiekben  is megmarad a pénztári készpénzbefizetés lehetősége. Tartozását a továbbiakban bankszámlánkra történő közvetlen  átutalási megbízással  vagy csekk igénybevételével teljesítheti.

Megértésüket köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg megnövekedett válaszidővel tudja hívását fogadni. A várakozási idő a reggeli időszakban elérheti akár az 5-7 percet is, ezért javasoljuk, hogy lehetőségéhez mérten a délutáni órákban keresse fel telefonon kollégáinkat, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére. A kellemetlenségért elnézését és megértését kérjük.

 

Értesítést kapott az Intrumtól?
Levélben, SMS-ben vagy személyesen

Értesítést kapott az Intrumtól?

Ügyfélszolgálati irodánk 2021. március 8-tól is zavartalanul üzemel, várjuk tisztelt ügyfeleinket!

Bárkivel – így Önnel is – előfordulhat, hogy nem fizeti ki számláját határidőre, tehát adóssá válik. Ez esetben a szolgáltató követeléskezelő részére, például az Intrumra ruházhatja át az Önnel szemben fennálló követelést. Ilyenkor az Intrum minden segítséget megad, hogy békésen tudja rendezni a pénzügyeit.

Tudjon meg többet a videóból!


Kérdése van?

Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére

Követeléskezelés

Hitelezés