Tájékoztatás

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy befizetését már az OTP SimplePay felületén is rendezheti.

Az INTRUM Zrt. által SMS-ben vagy e-mail-ben kiküldött linkre kattintva, vagy a postai úton, levélként kiküldött értesítőinkben található QR kód beolvasásával az OTP SimplePay felületére jut el, ahol bankkártyás befizetéssel teljesítheti fennálló esedékes tartozását.

A SimplePay felületén teljesítendő befizetésekkel kapcsolatos további részletekért IDE kattintva tájékozódhat.

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy a Társaságunk kötelezetteket érintő Adatkezelési tájékoztatójának a "Címzettek" elnevezésű melléklete 2023.12.11. napján módosult. Amennyiben felmerülne kérdésük, kérjük a valasz@intrum.hu e-mail címen vegyék fel Társaságunkkal a kapcsolatot.

 

Időpontfoglalás

A gyorsabb és kényelmesebb, valamint a jelen járványhelyzetben biztonságosabb ügyfélkiszolgálás érdekében elindítottuk az Intrum online időpontfoglaló rendszerét.

Miért érdemes előre időpontot foglalni?

Ha ügyintézéséhez előre foglalt időpontra érkezik személyes ügyfélszolgálati irodánkba, munkatársaink várakozás nélkül fogadják Önt.

Akár már a mai napra is kérhet időpontot

Időpontot akár már a mai napra is foglalhat. Ehhez válassza a „Sorszámot húzok” gombot.

Ebben az esetben rendszerünk 30 percig tartja fenn a sorszámot Önnek, melyet az ügyfélszolgálati irodába érkezés után okoseszközén a „Megérkeztem” gomb segítségével tud aktiválni.

Jöjjön akkor, amikor Önnek a legmegfelelőbb

Ha későbbi időpontban kívánja intézni ügyét, kérjük válassza az „Időpontot foglalok” menüpontot.

Az ügyintézéshez hozza magával 4 jegyű foglalási kódját, melyet érkezés után gépeljen be az ügyfélszolgálaton lévő sorszám terminál „Időpontra érkeztem” menüpontjába.

Figyelem!

Felhívjuk figyelmét, hogy az időpontfoglaló rendszer ingatlanfedezetes ügyekben nem használható! Kérjük , amennyiben ilyen ügyekben szeretne egyeztetni, vegye fel a kapcsolatot Társaságunkkal az alábbi telefonszámon: 061/459-9484 vagy e-mail címen: jelzalog@intrum.hu