Tájékoztatás

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy személyes ügyfélszolgálatunk ezen a héten csökkentett létszámmal üzemel, így megszokottnál hosszabb várakozási időre lehet számítani. Kérjük, hogy amennyiben van rá lehetősége, a személyes ügyintézést a jövő hét folyamán tegye meg. Telefonos ügyfélszolgálatunk addig is készséggel áll rendelkezésükre.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Intrum Zrt.

Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetősége a következő időpontokban megváltozik: december 6-án 08:00-20:00 között, december 8 -án 08:00-16:30 között várjuk hívásaikat.

Köszönjük megértésüket!

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy Társaságunk kötelezetteket érintő Adatkezelési tájékoztatója 2022.12.07. napján módosításra került. Amennyiben felmerülne kérdésük, kérjük a valasz@intrum.hu e-mail címen vegyék fel Társaságunkkal a kapcsolatot.

Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg megnövekedett válaszidővel tudja hívását fogadni. A várakozási idő a reggeli időszakban elérheti akár az 5-7 percet is, ezért javasoljuk, hogy lehetőségéhez mérten a délutáni órákban keresse fel telefonon kollégáinkat, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére. A kellemetlenségért elnézését és megértését kérjük.

 

Pénzügyi Navigátor

A Magyar Nemzeti Bankról szóló 2013. évi CXXXIX. törvény az MNB feladataként jelöli meg a pénzügyi közvetítőrendszer felügyeletét, illetve a pénzügyi szervezetek által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevők érdekeinek védelmét.

E tevékenység keretében az MNB vizsgálja a hazai és nemzetközi piaci folyamatokat, figyelemmel kíséri és ellenőrzi az intézmények jogszerű működését, kommunikációs csatornáit és azok tartalmát, általános sajtófigyelés keretében értékeli a pénzügyi intézményekről és szolgáltatókról megjelenő híreket, továbbá elemzi a jogszabályon alapuló adatszolgáltatás nyomán beérkező információkat.

A tudatos fogyasztói társadalom kialakítása, a megalapozatlan, helytelen fogyasztói döntésekből adódó félreértések és károk csökkentése érdekében az MNB proaktív pénzügyi fogyasztóvédelmi tájékoztató tevékenységet végez, professzionális ügyfélszolgálatot működtet, továbbá társintézményekkel, valamint a civil és a kereskedelmi-szolgáltató szféra szereplőivel működik együtt.

A mindennapi életben hasznos, pénzügyekkel kapcsolatos információk a Pénzügyi Navigátor tájékoztatóanyagokban érhetők el. A Pénzügyi Navigátor eszközrendszer pénzügyi fogyasztóvédelmi honlapból, tematikus füzetsorozatból, oktató- és egyperces kisfilmekből, termékválasztást és tudatos döntést segítő alkalmazásokból, valamint mobilapplikációból áll. 

A megalapozott pénzügyi döntést ösztönző tájékoztatás mellett az MNB a panaszos helyzetek kezeléséhez is segítséget nyújt.  A budapesti Krisztina körúton található ügyfélszolgálat munkatársai személyesen, telefonon és írásban is rendelkezésre állnak, míg a fővárostól távol élő fogyasztók az MNB-vel együttműködő Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat szakértőihez fordulhatnak számos vidéki városban.

Pénzügyi Navigátor. Utat mutat a pénzügyekben.

https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-navigator-fuzetek

MNB tájékoztatók linkjének változása!

A tájékoztató sorozat internetes változatának valamennyi része hozzáférhető a Pénzügyi Navigátor honlapon, ám a kiadványok külön-külön is elérhetők. Annak érdekében, hogy az egyes füzeteket könnyebben meg lehessen találni, 2022. május 9. óta minden kiadvány új, egységes koncepció szerint generált linken érhető el: a jövőben minden füzetet a címe alapján létrehozott hivatkozáson lehet megtalálni, a korábban használt letöltési linkek már nem fognak működni. Az egyes kiadványok 2022. május 9. 0 órától aktív hivatkozásait a csatolt táblázat tartalmazza.