-------------------------

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy az Intrum Justitia Zrt. valamint az Intrum Hitel Zrt. 2020. október 1-től egy cégként, a továbbiakban Intrum Zrt. néven folytatja működését. Ennek kapcsán a frissített dokumentumok és nyomtatványok elérhetők a weboldalunkon. Továbbá tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy társaságunk és vele együtt a személyes ügyfélszolgálatunk új székhelyre költözött. Ezentúl a Budapest, XIII. kerület, Fiastyúk utca 4-8. szám (Váci Greens irodaház F épület, Fiastyúk-Madarász Viktor u. sarka) alatt talál meg minket a megszokott nyitvatartási időben.

-------------------------
Szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy a közelmúltban ismeretlenek az Intrum nevével visszaélve küldtek ki hamis fizetési felszólítást. A továbbiakról itt talál bővebb információt. 

-------------------------

Tájékoztatjuk, hogy Társaságunknál 2021. március 1. napjától követelésbehajtással összefüggésben az engedményezett és megbízás alapján kezelt követelések esetében, adatkezeléssel kapcsolatos jogalapváltás történt, Társaságunk  jogos érdekre tért át szerződés teljesítése helyett. Az adatkezelés alapjául szolgáló jogos érdek elemeiről, az adatkezeléshez kapcsolódó részletekről, valamint érintetti jogairól részletes tájékoztatást Társaságunk 2021. március 1. napjától hatályos Adatkezelési tájékoztatójában találhat.

-------------------------

Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg megnövekedett válaszidővel tudja hívását fogadni. A várakozási idő a reggeli időszakban elérheti akár az 5-7 percet is, ezért javasoljuk, hogy lehetőségéhez mérten a délutáni órákban keresse fel telefonon kollégáinkat, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére. A kellemetlenségért elnézését és megértését kérjük.

Pénzügyi Navigátor

A Magyar Nemzeti Bankról szóló 2013. évi CXXXIX. törvény az MNB feladataként jelöli meg a pénzügyi közvetítőrendszer felügyeletét, illetve a pénzügyi szervezetek által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevők érdekeinek védelmét.

E tevékenység keretében az MNB vizsgálja a hazai és nemzetközi piaci folyamatokat, figyelemmel kíséri és ellenőrzi az intézmények jogszerű működését, kommunikációs csatornáit és azok tartalmát, általános sajtófigyelés keretében értékeli a pénzügyi intézményekről és szolgáltatókról megjelenő híreket, továbbá elemzi a jogszabályon alapuló adatszolgáltatás nyomán beérkező információkat.

A tudatos fogyasztói társadalom kialakítása, a megalapozatlan, helytelen fogyasztói döntésekből adódó félreértések és károk csökkentése érdekében az MNB proaktív pénzügyi fogyasztóvédelmi tájékoztató tevékenységet végez, professzionális ügyfélszolgálatot működtet, továbbá társintézményekkel, valamint a civil és a kereskedelmi-szolgáltató szféra szereplőivel működik együtt.

A mindennapi életben hasznos, pénzügyekkel kapcsolatos információk a Pénzügyi Navigátor tájékoztatóanyagokban érhetők el. A Pénzügyi Navigátor eszközrendszer pénzügyi fogyasztóvédelmi honlapból, tematikus füzetsorozatból, oktató- és egyperces kisfilmekből, termékválasztást és tudatos döntést segítő alkalmazásokból, valamint mobilapplikációból áll. 

A megalapozott pénzügyi döntést ösztönző tájékoztatás mellett az MNB a panaszos helyzetek kezeléséhez is segítséget nyújt.  A budapesti Krisztina körúton található ügyfélszolgálat munkatársai személyesen, telefonon és írásban is rendelkezésre állnak, míg a fővárostól távol élő fogyasztók az MNB-vel együttműködő Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat szakértőihez fordulhatnak számos vidéki városban.

Pénzügyi Navigátor. Utat mutat a pénzügyekben.

https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem