Tájékoztatás

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Tájékoztatjuk, hogy engedményezés útján szerzett követeléseink tekintetében, az UniCredit Bank Hungary Zrt. bankfiókjainak pénztárában Társaságunk Bankszámlájára  történő készpénzbefizetés lehetősége - az 1.000.000 Ft,-ot elérő vagy azt meghaladó készpénzbefizetések kivételével - 2021. június 01. napjától megszűnik. Az 1.000.000 Ft-ot elérő vagy meghaladó befizetések esetében későbbiekben  is megmarad a pénztári készpénzbefizetés lehetősége. Tartozását a továbbiakban bankszámlánkra történő közvetlen  átutalási megbízással  vagy csekk igénybevételével teljesítheti.

Megértésüket köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg megnövekedett válaszidővel tudja hívását fogadni. A várakozási idő a reggeli időszakban elérheti akár az 5-7 percet is, ezért javasoljuk, hogy lehetőségéhez mérten a délutáni órákban keresse fel telefonon kollégáinkat, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére. A kellemetlenségért elnézését és megértését kérjük.

 

Levél, SMS vagy személyes felkeresés?

Miért érkezett üzenete az Intrumtól?

Az Intrum azért küldhetett Önnek fizetési felszólítást, mert az őt megbízó szolgáltató nyilvántartása szerint Önnek elmaradása van.

Mit kell tudni az Intrumtól érkezett értesítésről?

Ha levélben, telefonon, SMS-ben vagy személyesen keresték az Intrumtól, valószínű, hogy kifizetetlen tartozásai vannak.

Ez bárkivel előfordulhat. A tartozás háttérben rengeteg ok húzódhat meg, többek között elképzelhető, hogy nincs lehetősége a tartozás azonnali rendezésre, vagy elfelejtette időben kifizetni.

Azonban amikor Ön igénybe vett egy szolgáltatást vagy terméket, vállalta, hogy megfizesse ennek ellenértékét, ezért az Ön szolgáltatója arra kért fel bennünket, hogy segítsünk Önnek kötelezettségvállalása teljesítésében.

Amennyiben a kapott értesítéssel kapcsolatosan kérdése vagy közlendője van, munkatársaink várják jelentkezését.