Tájékoztatás

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy Társaságunk kötelezetteket érintő Adatkezelési tájékoztatója 2022.04.01-jén (1.; 3.1.; 4. pontok), valamint 2022.04.15-én (Címzettek köre) módosult. Amennyiben felmerülne kérdésük, kérjük a valasz@intrum.hu e-mail címen vegyék fel Társaságunkkal a kapcsolatot.

Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg megnövekedett válaszidővel tudja hívását fogadni. A várakozási idő a reggeli időszakban elérheti akár az 5-7 percet is, ezért javasoljuk, hogy lehetőségéhez mérten a délutáni órákban keresse fel telefonon kollégáinkat, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére. A kellemetlenségért elnézését és megértését kérjük.

 

Levél, SMS vagy személyes felkeresés?

Miért érkezett üzenete az Intrumtól?

Az Intrum azért küldhetett Önnek fizetési felszólítást, mert az őt megbízó szolgáltató nyilvántartása szerint Önnek elmaradása van.

Mit kell tudni az Intrumtól érkezett értesítésről?

Ha levélben, telefonon, SMS-ben vagy személyesen keresték az Intrumtól, valószínű, hogy kifizetetlen tartozásai vannak.

Ez bárkivel előfordulhat. A tartozás háttérben rengeteg ok húzódhat meg, többek között elképzelhető, hogy nincs lehetősége a tartozás azonnali rendezésre, vagy elfelejtette időben kifizetni.

Azonban amikor Ön igénybe vett egy szolgáltatást vagy terméket, vállalta, hogy megfizesse ennek ellenértékét, ezért az Ön szolgáltatója arra kért fel bennünket, hogy segítsünk Önnek kötelezettségvállalása teljesítésében.

Amennyiben a kapott értesítéssel kapcsolatosan kérdése vagy közlendője van, munkatársaink várják jelentkezését.