Tájékoztatás

Felhívjuk tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy 2021. november 22-től személyes ügyfélszolgálatunkon az ügyintézés az érvényben lévő rendeletek, valamint az Önök és munkatársaink védelmének érdekben kizárólag maszk viselésével lehetséges.

Köszönjük együttműködésüket!

Tisztelt Ügyfelünk!

Szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy a közelmúltban ismeretlenek az Intrum nevével visszaélve küldtek ki hamis fizetési felszólítást. A továbbiakról itt talál bővebb információt.

Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg megnövekedett válaszidővel tudja hívását fogadni. A várakozási idő a reggeli időszakban elérheti akár az 5-7 percet is, ezért javasoljuk, hogy lehetőségéhez mérten a délutáni órákban keresse fel telefonon kollégáinkat, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére. A kellemetlenségért elnézését és megértését kérjük.

 

Magáncsődről szóló információk


Magáncsőd

Családi Csődvédelmi Szolgálat honlapja


Magáncsőd

Gyakran Ismételt Kérdések


Letölthetők itt

Az adósságrendezési eljárás kezdeményezéséhez szükséges nyomtatványok


Magáncsőd

Jogszabályok


Családi Csődvédelmi Szolgálat honlapján megtalálható bíróságon kívüli adósságrendezési eljárás összefoglalója


Általános tájékoztató a bíróságon kívüli adósságrendezési eljárásról


Ügyfélszolgálati hely


Kérelem az adósságrendezési eljárás kezdeményezéséhez szükséges formanyomtatványok iránt


A természetes személyek adósságrendezéséről szóló 2015. évi CV. törvény szerinti adósságrendezési eljárás (Magáncsőd) hatálya alatt, lakossági ügyfelek esetében alkalmazott kamat- díj- és költségekről