Telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetőségei 2025. december hónapban

December 9-én (kedd) telefonos ügyfélszolgálatunk 08:00-20:00 között érhető el.
December 10-én (szerda) telefonos ügyfélszolgálatunk 08:00-15:00 között érhető el.
December 11-én (csütörtök) telefonos ügyfélszolgálatunk 08:00-16:30 között érhető el.
December 13-án (szombat) telefonos ügyfélszolgálatunk 08:00-16:30 között érhető el.

December 23-án (kedd) telefonos ügyfélszolgálatunk 08:00-20:00 között érhető el.
December 30-án (kedd) telefonos ügyfélszolgálatunk 08:00-20:00 között érhető el.

     

Személyes ügyfélszolgálat

December 13-án (szombat) személyes ügyfélszolgálatunk 08:00-15:00 között van nyitva.

     

 Védje meg magát a csaló hívásokkal és üzenetekkel szemben!

Az Intrum soha nem kéri Öntől, hogy ossza meg olyan személyes adatait, mint jelszavak, fizetési adatok vagy ellenőrző kódok telefonon, e-mailben vagy SMS-ben. Ha ilyen kérést kap, ügyfélszolgálatunkon ellenőrizheti, hogy a hívás valóban az Intrum megbízásából érkezett-e.

     

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy befizetését már az OTP SimplePay felületén is rendezheti. 
Az INTRUM Zrt. által SMS-ben vagy e-mail-ben kiküldött linkre kattintva, vagy a postai úton, levélként kiküldött értesítőinkben található QR kód beolvasásával az OTP SimplePay felületére jut el, ahol bankkártyás befizetéssel teljesítheti fennálló esedékes tartozását. A SimplePay felületén teljesítendő befizetésekkel kapcsolatos további részletekért IDE kattintva tájékozódhat.

     

 

Online vitarendezési platform

Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot amely 2016. február 15-től elérhető a fogyasztók számára.

Ezúton tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot amely 2016. február 15-től elérhető a fogyasztók számára.

A portál azoknak a fogyasztóknak és kereskedőknek szól az Európai Unióban, akik az interneten vásárolt, illetve értékesített termékükkel vagy szolgáltatásukkal összefüggésben nézeteltérésük, vagy vitájuk támadt.

Ha Ön fogyasztó és további információra van szüksége az eljárásról, vagy panaszt szeretne tenni egy, az Európai Unióban online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, úgy az az alábbi linkre való kattintással, az online vitarendezési platformon kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a közösen megválasztott vitarendezési fórumnál.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU