Tájékoztatás

Tisztelt Ügyfelünk!

Szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy a közelmúltban ismeretlenek az Intrum nevével visszaélve küldtek ki hamis fizetési felszólítást. A továbbiakról itt talál bővebb információt.

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Tájékoztatjuk, hogy engedményezés útján szerzett követeléseink tekintetében, az UniCredit Bank Hungary Zrt. bankfiókjainak pénztárában Társaságunk Bankszámlájára  történő készpénzbefizetés lehetősége - az 1.000.000 Ft,-ot elérő vagy azt meghaladó készpénzbefizetések kivételével - 2021. június 01. napjától megszűnik. Az 1.000.000 Ft-ot elérő vagy meghaladó befizetések esetében későbbiekben  is megmarad a pénztári készpénzbefizetés lehetősége. Tartozását a továbbiakban bankszámlánkra történő közvetlen  átutalási megbízással  vagy csekk igénybevételével teljesítheti.

Megértésüket köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg megnövekedett válaszidővel tudja hívását fogadni. A várakozási idő a reggeli időszakban elérheti akár az 5-7 percet is, ezért javasoljuk, hogy lehetőségéhez mérten a délutáni órákban keresse fel telefonon kollégáinkat, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére. A kellemetlenségért elnézését és megértését kérjük.

 

Online vitarendezési platform

Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot amely 2016. február 15-től elérhető a fogyasztók számára.

Ezúton tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot amely 2016. február 15-től elérhető a fogyasztók számára.

A portál azoknak a fogyasztóknak és kereskedőknek szól az Európai Unióban, akik az interneten vásárolt, illetve értékesített termékükkel vagy szolgáltatásukkal összefüggésben nézeteltérésük, vagy vitájuk támadt.

Ha Ön fogyasztó és további információra van szüksége az eljárásról, vagy panaszt szeretne tenni egy, az Európai Unióban online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, úgy az az alábbi linkre való kattintással, az online vitarendezési platformon kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a közösen megválasztott vitarendezési fórumnál.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU