Az Intrum Justitia Zrt. ezúton tájékoztatja Önöket, hogy összhangban a koronavírus-járvány miatt a Magyar Kormány által kihirdetett, március 11-én 15 órától hatályba lépett, Veszélyhelyzetről szóló 40/2020. (III.11.) számú rendeletével, valamint a veszélyhelyzet során teendő intézkedésről szóló 41/2020. (III. 11.) számú rendelettel, Ügyfeleink és Munkavállalóink védelme, egészségének megóvása érdekében
személyes ügyfélszolgálati irodánk és telefonos ügyfélszolgálatunk nyitva tartása megváltozott. A további ügyintézési és panasztételi lehetőségekről, valamint a befizetési lehetőségekről IDE KATTINTVA talál további információkat.

 

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy Társaságunk kötelezetteket érintő Adatkezelési tájékoztatója (2.3. pont, 17. pont, 2. sz. melléklet) 2020.05.26-án módosult. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a közeljövőben várható annak további módosítása, ezért javasoljuk, tájékozódjanak továbbra is honlapunkról, ahol közzétesszük a módosítások időpontjait. Amennyiben felmerülne kérdésük, kérjük a valasz@intrum.hu e-mail címen vegyék fel Társaságunkkal a kapcsolatot.

Letölthető dokumentumok

Tájékoztatók és szabályzatok

Szabályzataink és egyéb tájékoztató anyagaink ügyfeleink teljes körű tájékoztatását szolgálják.


Adatkezelési tájékoztató


Meghatalmazás sablon

Meghatalmazás sablon

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy az INTRUM JUSTITIA Zrt. által megbízás alapján kezelt ügyekben az – elsősorban pénzügyi intézmény – megbízók által elfogadott meghatalmazás minta a fentitől eltérhet.

Ilyen esetben társaságunk ügyfelünknek kérésre az ennek megfelelő meghatalmazás mintát küldi meg. Javasoljuk, hogy pénzügyi intézmény megbízó esetén keresse fel társaságunkat a megfelelő meghatalmazás minta megküldése érdekében.