Telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetőségei 2025. december hónapban

December 9-én (kedd) telefonos ügyfélszolgálatunk 08:00-20:00 között érhető el.
December 10-én (szerda) telefonos ügyfélszolgálatunk 08:00-15:00 között érhető el.
December 11-én (csütörtök) telefonos ügyfélszolgálatunk 08:00-16:30 között érhető el.
December 13-án (szombat) telefonos ügyfélszolgálatunk 08:00-16:30 között érhető el.

December 23-án (kedd) telefonos ügyfélszolgálatunk 08:00-20:00 között érhető el.
December 30-án (kedd) telefonos ügyfélszolgálatunk 08:00-20:00 között érhető el.

     

Személyes ügyfélszolgálat

December 13-án (szombat) személyes ügyfélszolgálatunk 08:00-15:00 között van nyitva.

     

 Védje meg magát a csaló hívásokkal és üzenetekkel szemben!

Az Intrum soha nem kéri Öntől, hogy ossza meg olyan személyes adatait, mint jelszavak, fizetési adatok vagy ellenőrző kódok telefonon, e-mailben vagy SMS-ben. Ha ilyen kérést kap, ügyfélszolgálatunkon ellenőrizheti, hogy a hívás valóban az Intrum megbízásából érkezett-e.

     

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy befizetését már az OTP SimplePay felületén is rendezheti. 
Az INTRUM Zrt. által SMS-ben vagy e-mail-ben kiküldött linkre kattintva, vagy a postai úton, levélként kiküldött értesítőinkben található QR kód beolvasásával az OTP SimplePay felületére jut el, ahol bankkártyás befizetéssel teljesítheti fennálló esedékes tartozását. A SimplePay felületén teljesítendő befizetésekkel kapcsolatos további részletekért IDE kattintva tájékozódhat.

     

 

Levél, SMS vagy személyes felkeresés?

Miért érkezett üzenete az Intrumtól?

Az Intrum azért küldhetett Önnek fizetési felszólítást, mert az őt megbízó szolgáltató nyilvántartása szerint Önnek elmaradása van.

Mit kell tudni az Intrumtól érkezett értesítésről?

Ha levélben, telefonon, SMS-ben vagy személyesen keresték az Intrumtól, valószínű, hogy kifizetetlen tartozásai vannak.

Ez bárkivel előfordulhat. A tartozás háttérben rengeteg ok húzódhat meg, többek között elképzelhető, hogy nincs lehetősége a tartozás azonnali rendezésre, vagy elfelejtette időben kifizetni.

Azonban amikor Ön igénybe vett egy szolgáltatást vagy terméket, vállalta, hogy megfizesse ennek ellenértékét, ezért az Ön szolgáltatója arra kért fel bennünket, hogy segítsünk Önnek kötelezettségvállalása teljesítésében.

Amennyiben a kapott értesítéssel kapcsolatosan kérdése vagy közlendője van, munkatársaink várják jelentkezését.