Tájékoztatás

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Tájékoztatjuk, hogy engedményezés útján szerzett követeléseink tekintetében, az UniCredit Bank Hungary Zrt. bankfiókjainak pénztárában Társaságunk Bankszámlájára  történő készpénzbefizetés lehetősége - az 1.000.000 Ft,-ot elérő vagy azt meghaladó készpénzbefizetések kivételével - 2021. június 01. napjától megszűnik. Az 1.000.000 Ft-ot elérő vagy meghaladó befizetések esetében későbbiekben  is megmarad a pénztári készpénzbefizetés lehetősége. Tartozását a továbbiakban bankszámlánkra történő közvetlen  átutalási megbízással  vagy csekk igénybevételével teljesítheti.

Megértésüket köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg megnövekedett válaszidővel tudja hívását fogadni. A várakozási idő a reggeli időszakban elérheti akár az 5-7 percet is, ezért javasoljuk, hogy lehetőségéhez mérten a délutáni órákban keresse fel telefonon kollégáinkat, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére. A kellemetlenségért elnézését és megértését kérjük.

 

Mit kell tennem, ha fizetési felszólítást kaptam az Intrumtól?

A követeléskezelés célja a végrehajtás elkerülése. Azért keressük meg az adós ügyfeleinket, hogy közösen egy olyan megoldást találjunk, amivel a legkönnyebben tudja visszafizetni a tartozásait.

A követeléskezelést sokan összetévesztik a végrehajtással, pedig teljesen másfajta eljárásról van szó. A végrehajtás jogi kényszerintézkedést jelent, amelynek célja egy tartozás jogi úton történő behajtása. A követeléskezelés célja ezzel szemben éppen a végrehajtás elkerülése. Azért keressük meg az adós ügyfelet, hogy közösen egy olyan megoldást találjunk, amivel a legkönnyebben tudja visszafizetni a tartozásait, ez lehet például halasztott fizetés,  vagy részletfizetés. Ha sikerült megállapodni, új egyezséget írunk alá, és Ön a megbeszélt feltételek szerint fizetheti, törlesztheti a tartozását.

Ügyfeleinknek minden esetben levelet küldünk

Az ügyfeleknek küldött levélben feltüntetjük a tartozás összegét, azt, hogy hol keletkezett eredetileg az adósság, valamint a követelés visszafizetésének feltételeit.

Ha ilyen fizetési felszólítást kap az Intrumtól, és teljesíthetők a levélben megjelölt feltételek, a megjelölt határidőn belül (általában 8 nap) fizesse vissza a tartozását.

Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal

Ha a megjelölt feltételekkel nem tud fizetni, javasoljuk, minél hamarabb vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, hogy közösen megtaláljuk a mindkét fél számára kedvező megoldást. Amennyiben a felszólításban szereplő tartozást korábban már rendezte, kérjük, küldje meg a befizetési bizonylat másolatát (feladóvényt, átutalási bizonylatot) az Intrumnak a felszólító levélben szereplő 12 jegyű ügyiratszámra történő hivatkozással.

Munkatársainkról kivétel nélkül elmondható, hogy olyan képzésben részesültek, mely a segítségnyújtást és a bizalmon és nyitottságon alapuló párbeszédet helyezi előtérbe. Kollégáink azért dolgoznak, hogy segítsenek Önnek, ha Ön is nyitott az együttműködésre.