Tájékoztatás

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a mai napon (2022.01.17.) Személyes ügyfélszolgálatunk csökkentett létszámmal üzemel, így esetlegesen megnövekedett várakozási idővel kell számolni. Mivel a csökkentett kapacitása pénztárak működését is érinti, javasoljuk, hogy ha tehetik, személyes befizetéseinket a holnapi napon tegyék meg.
Köszönjük megértésüket!

Tájékoztatás a kamatstop intézkedésről

A 2022. január 1-jén hatályba lépett  a fogyasztónak nyújtott hitelről szóló 2009. évi CLXII. törvény veszélyhelyzetben történő eltérő alkalmazásáról szóló 782/2021. (XII.24.) Kormány rendelet, amellyel a Kormány elrendelte a változó kamatozású lakossági jelzáloghitelekre irányadó referencia-kamatlábak rögzítését 2022. január 1-jétől 2022. június 30-ig. A kamatstop megakadályozza a törlesztőrészlet esetleges növekedését ezen időszakban. Az intézkedés automatikus, Önnek teendője nincs. Minden  érintett  tájékoztató levelet fog kapni a jogszabályban előírtak szerint.

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Társaságunk kötelezetteket érintő Adatkezelési tájékoztatója (10. b) pont) 2021.12.20-án módosult. Amennyiben felmerülne kérdésük, kérjük a valasz@intrum.hu e-mail címen vegyék fel Társaságunkkal a kapcsolatot.”

 

Felhívjuk tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy 2021. november 22-től személyes ügyfélszolgálatunkon az ügyintézés az érvényben lévő rendeletek, valamint az Önök és munkatársaink védelmének érdekben kizárólag maszk viselésével lehetséges.

Köszönjük együttműködésüket!

Tisztelt Ügyfelünk!

Szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy a közelmúltban ismeretlenek az Intrum nevével visszaélve küldtek ki hamis fizetési felszólítást. A továbbiakról itt talál bővebb információt.

Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg megnövekedett válaszidővel tudja hívását fogadni. A várakozási idő a reggeli időszakban elérheti akár az 5-7 percet is, ezért javasoljuk, hogy lehetőségéhez mérten a délutáni órákban keresse fel telefonon kollégáinkat, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére. A kellemetlenségért elnézését és megértését kérjük.

 

Mit kell tennem, ha fizetési felszólítást kaptam az Intrumtól?

A követeléskezelés célja a végrehajtás elkerülése. Azért keressük meg az adós ügyfeleinket, hogy közösen egy olyan megoldást találjunk, amivel a legkönnyebben tudja visszafizetni a tartozásait.

A követeléskezelést sokan összetévesztik a végrehajtással, pedig teljesen másfajta eljárásról van szó. A végrehajtás jogi kényszerintézkedést jelent, amelynek célja egy tartozás jogi úton történő behajtása. A követeléskezelés célja ezzel szemben éppen a végrehajtás elkerülése. Azért keressük meg az adós ügyfelet, hogy közösen egy olyan megoldást találjunk, amivel a legkönnyebben tudja visszafizetni a tartozásait, ez lehet például halasztott fizetés,  vagy részletfizetés. Ha sikerült megállapodni, új egyezséget írunk alá, és Ön a megbeszélt feltételek szerint fizetheti, törlesztheti a tartozását.

Ügyfeleinknek minden esetben levelet küldünk

Az ügyfeleknek küldött levélben feltüntetjük a tartozás összegét, azt, hogy hol keletkezett eredetileg az adósság, valamint a követelés visszafizetésének feltételeit.

Ha ilyen fizetési felszólítást kap az Intrumtól, és teljesíthetők a levélben megjelölt feltételek, a megjelölt határidőn belül (általában 8 nap) fizesse vissza a tartozását.

Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal

Ha a megjelölt feltételekkel nem tud fizetni, javasoljuk, minél hamarabb vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, hogy közösen megtaláljuk a mindkét fél számára kedvező megoldást. Amennyiben a felszólításban szereplő tartozást korábban már rendezte, kérjük, küldje meg a befizetési bizonylat másolatát (feladóvényt, átutalási bizonylatot) az Intrumnak a felszólító levélben szereplő 12 jegyű ügyiratszámra történő hivatkozással.

Munkatársainkról kivétel nélkül elmondható, hogy olyan képzésben részesültek, mely a segítségnyújtást és a bizalmon és nyitottságon alapuló párbeszédet helyezi előtérbe. Kollégáink azért dolgoznak, hogy segítsenek Önnek, ha Ön is nyitott az együttműködésre.