Tájékoztatás 

 

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Tájékoztatjuk, hogy engedményezés útján szerzett követeléseink tekintetében, az UniCredit Bank Hungary Zrt. bankfiókjainak pénztárában Társaságunk Bankszámlájára  történő készpénzbefizetés lehetősége - az 1.000.000 Ft,-ot elérő vagy azt meghaladó készpénzbefizetések kivételével - 2021. június 01. napjától megszűnik. Az 1.000.000 Ft-ot elérő vagy meghaladó befizetések esetében későbbiekben  is megmarad a pénztári készpénzbefizetés lehetősége. Tartozását a továbbiakban bankszámlánkra történő közvetlen  átutalási megbízással  vagy csekk igénybevételével teljesítheti.

Megértésüket köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy Társaságunknál 2021. március 1. napjától követelésbehajtással összefüggésben az engedményezett és megbízás alapján kezelt követelések esetében, adatkezeléssel kapcsolatos jogalapváltás történt, Társaságunk  jogos érdekre tért át szerződés teljesítése helyett. Az adatkezelés alapjául szolgáló jogos érdek elemeiről, az adatkezeléshez kapcsolódó részletekről, valamint érintetti jogairól részletes tájékoztatást Társaságunk 2021. március 1. napjától hatályos Adatkezelési tájékoztatójában találhat.

Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg megnövekedett válaszidővel tudja hívását fogadni. A várakozási idő a reggeli időszakban elérheti akár az 5-7 percet is, ezért javasoljuk, hogy lehetőségéhez mérten a délutáni órákban keresse fel telefonon kollégáinkat, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére. A kellemetlenségért elnézését és megértését kérjük.

 

Mit kell tennem, ha fizetési felszólítást kaptam az Intrumtól?

A követeléskezelés célja a végrehajtás elkerülése. Azért keressük meg az adós ügyfeleinket, hogy közösen egy olyan megoldást találjunk, amivel a legkönnyebben tudja visszafizetni a tartozásait.

A követeléskezelést sokan összetévesztik a végrehajtással, pedig teljesen másfajta eljárásról van szó. A végrehajtás jogi kényszerintézkedést jelent, amelynek célja egy tartozás jogi úton történő behajtása. A követeléskezelés célja ezzel szemben éppen a végrehajtás elkerülése. Azért keressük meg az adós ügyfelet, hogy közösen egy olyan megoldást találjunk, amivel a legkönnyebben tudja visszafizetni a tartozásait, ez lehet például halasztott fizetés,  vagy részletfizetés. Ha sikerült megállapodni, új egyezséget írunk alá, és Ön a megbeszélt feltételek szerint fizetheti, törlesztheti a tartozását.

Ügyfeleinknek minden esetben levelet küldünk

Az ügyfeleknek küldött levélben feltüntetjük a tartozás összegét, azt, hogy hol keletkezett eredetileg az adósság, valamint a követelés visszafizetésének feltételeit.

Ha ilyen fizetési felszólítást kap az Intrumtól, és teljesíthetők a levélben megjelölt feltételek, a megjelölt határidőn belül (általában 8 nap) fizesse vissza a tartozását.

Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal

Ha a megjelölt feltételekkel nem tud fizetni, javasoljuk, minél hamarabb vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, hogy közösen megtaláljuk a mindkét fél számára kedvező megoldást. Amennyiben a felszólításban szereplő tartozást korábban már rendezte, kérjük, küldje meg a befizetési bizonylat másolatát (feladóvényt, átutalási bizonylatot) az Intrumnak a felszólító levélben szereplő 12 jegyű ügyiratszámra történő hivatkozással.

Munkatársainkról kivétel nélkül elmondható, hogy olyan képzésben részesültek, mely a segítségnyújtást és a bizalmon és nyitottságon alapuló párbeszédet helyezi előtérbe. Kollégáink azért dolgoznak, hogy segítsenek Önnek, ha Ön is nyitott az együttműködésre.