Tájékoztatás

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a mai napon (2022.01.17.) Személyes ügyfélszolgálatunk csökkentett létszámmal üzemel, így esetlegesen megnövekedett várakozási idővel kell számolni. Mivel a csökkentett kapacitása pénztárak működését is érinti, javasoljuk, hogy ha tehetik, személyes befizetéseinket a holnapi napon tegyék meg.
Köszönjük megértésüket!

Tájékoztatás a kamatstop intézkedésről

A 2022. január 1-jén hatályba lépett  a fogyasztónak nyújtott hitelről szóló 2009. évi CLXII. törvény veszélyhelyzetben történő eltérő alkalmazásáról szóló 782/2021. (XII.24.) Kormány rendelet, amellyel a Kormány elrendelte a változó kamatozású lakossági jelzáloghitelekre irányadó referencia-kamatlábak rögzítését 2022. január 1-jétől 2022. június 30-ig. A kamatstop megakadályozza a törlesztőrészlet esetleges növekedését ezen időszakban. Az intézkedés automatikus, Önnek teendője nincs. Minden  érintett  tájékoztató levelet fog kapni a jogszabályban előírtak szerint.

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Társaságunk kötelezetteket érintő Adatkezelési tájékoztatója (10. b) pont) 2021.12.20-án módosult. Amennyiben felmerülne kérdésük, kérjük a valasz@intrum.hu e-mail címen vegyék fel Társaságunkkal a kapcsolatot.”

 

Felhívjuk tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy 2021. november 22-től személyes ügyfélszolgálatunkon az ügyintézés az érvényben lévő rendeletek, valamint az Önök és munkatársaink védelmének érdekben kizárólag maszk viselésével lehetséges.

Köszönjük együttműködésüket!

Tisztelt Ügyfelünk!

Szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy a közelmúltban ismeretlenek az Intrum nevével visszaélve küldtek ki hamis fizetési felszólítást. A továbbiakról itt talál bővebb információt.

Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg megnövekedett válaszidővel tudja hívását fogadni. A várakozási idő a reggeli időszakban elérheti akár az 5-7 percet is, ezért javasoljuk, hogy lehetőségéhez mérten a délutáni órákban keresse fel telefonon kollégáinkat, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére. A kellemetlenségért elnézését és megértését kérjük.

 

Tíz ötlet a fenntartható pénzügyekért

Mindig elfogy a pénze, mielőtt megkapná következő havi fizetését? Hosszú ideje halmozódnak fizetendő számlái? Minden hónapban előre vegye számba a várható kiadásait és bevételeit, és készítsen költségvetést! Szerezze vissza a pénzügyei feletti kontrollt! Az alábbi tippek segítenek abban, hogy pénzügyeit fenntartható módon kezelje:

  1. Tartsa kézben a háztartási kiadásait és térképezze fel, mire mennyit költ; egy hónapon át minden egyes számlát jegyezze fel, és ügyeljen rá, hogy ne költsön olyasmire, amit nem engedhet meg magának.
  2. Vásárlás előtt gondolja végig, hogy valóban szüksége van-e arra a dologra, amire pénzt szándékozik kiadni!
  3. Tegyen félre pénzt a várható számlákra és kiadásokra, hogy rendelkezésére álljon a szükséges összeg, amikor szüksége van rá.
  4. Csak akkor írjon alá egy szerződést, ha az abban rögzített feltételeket elolvasta és megértette.
  5. Mindig olvassa el a szerződések apró betűs részeit is! Teljesítse pontosan fizetési kötelezettségeit, hogy elkerülje a késve fizetésből adódó késedelmi kamatokat és extra költségeket!
  6. Amennyiben valamelyik számláját nem tudja időben kifizetni, haladéktalanul tájékoztassa erről a számla kibocsájtóját! Elképzelhető, hogy meg tudnak állapodni egy mindkettejük számára elfogadható teljesítési konstrukcióban vagy fizetési haladékban.
  7. Ha nem fizette ki időben a számláját, annak kibocsájtója követeléskezelő céghez fordulhat. Ha ilyen helyzetbe kerül, fontos, hogy a követeléskezelő cég megkereséseire minél hamarabb reagáljon és felvegye velük a kapcsolatot. Így együtt tudnak megoldást találni a tartozás rendezésére és ezzel elkerülhetőek a további költségek is.
  8. Ha nyitott a kommunikációra és a kölcsönösen elfogadható megoldás megtalálására törekszik, találhat módot arra, hogy az anyagi problémáit rendezze.
  9. Amennyiben részletfizetési megállapodást köt, tartsa magát a vállalt határidőkhöz! Ha nem áll módjában teljesíteni a befizetéseket a megbeszélt ütemezés szerint, jelezze azt a követeléskezelő cégnek, akinek az az érdeke, hogy a segítségére legyen a tartozás végleges rendezésében.
  10. Ne söpörje szőnyeg alá az esetleges pénzügyi problémáit, hanem minél hamarabb kérjen segítséget. Mindig arra törekedjen, hogy kezében tartsa pénzügyei irányítását.