Tájékoztatás

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy személyes ügyfélszolgálatunk ezen a héten csökkentett létszámmal üzemel, így megszokottnál hosszabb várakozási időre lehet számítani. Kérjük, hogy amennyiben van rá lehetősége, a személyes ügyintézést a jövő hét folyamán tegye meg. Telefonos ügyfélszolgálatunk addig is készséggel áll rendelkezésükre.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Intrum Zrt.

Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetősége a következő időpontokban megváltozik: december 6-án 08:00-20:00 között, december 8 -án 08:00-16:30 között várjuk hívásaikat.

Köszönjük megértésüket!

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy Társaságunk kötelezetteket érintő Adatkezelési tájékoztatója 2022.12.07. napján módosításra került. Amennyiben felmerülne kérdésük, kérjük a valasz@intrum.hu e-mail címen vegyék fel Társaságunkkal a kapcsolatot.

Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg megnövekedett válaszidővel tudja hívását fogadni. A várakozási idő a reggeli időszakban elérheti akár az 5-7 percet is, ezért javasoljuk, hogy lehetőségéhez mérten a délutáni órákban keresse fel telefonon kollégáinkat, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére. A kellemetlenségért elnézését és megértését kérjük.

 

Tíz ötlet a fenntartható pénzügyekért

Mindig elfogy a pénze, mielőtt megkapná következő havi fizetését? Hosszú ideje halmozódnak fizetendő számlái? Minden hónapban előre vegye számba a várható kiadásait és bevételeit, és készítsen költségvetést! Szerezze vissza a pénzügyei feletti kontrollt! Az alábbi tippek segítenek abban, hogy pénzügyeit fenntartható módon kezelje:

  1. Tartsa kézben a háztartási kiadásait és térképezze fel, mire mennyit költ; egy hónapon át minden egyes számlát jegyezze fel, és ügyeljen rá, hogy ne költsön olyasmire, amit nem engedhet meg magának.
  2. Vásárlás előtt gondolja végig, hogy valóban szüksége van-e arra a dologra, amire pénzt szándékozik kiadni!
  3. Tegyen félre pénzt a várható számlákra és kiadásokra, hogy rendelkezésére álljon a szükséges összeg, amikor szüksége van rá.
  4. Csak akkor írjon alá egy szerződést, ha az abban rögzített feltételeket elolvasta és megértette.
  5. Mindig olvassa el a szerződések apró betűs részeit is! Teljesítse pontosan fizetési kötelezettségeit, hogy elkerülje a késve fizetésből adódó késedelmi kamatokat és extra költségeket!
  6. Amennyiben valamelyik számláját nem tudja időben kifizetni, haladéktalanul tájékoztassa erről a számla kibocsájtóját! Elképzelhető, hogy meg tudnak állapodni egy mindkettejük számára elfogadható teljesítési konstrukcióban vagy fizetési haladékban.
  7. Ha nem fizette ki időben a számláját, annak kibocsájtója követeléskezelő céghez fordulhat. Ha ilyen helyzetbe kerül, fontos, hogy a követeléskezelő cég megkereséseire minél hamarabb reagáljon és felvegye velük a kapcsolatot. Így együtt tudnak megoldást találni a tartozás rendezésére és ezzel elkerülhetőek a további költségek is.
  8. Ha nyitott a kommunikációra és a kölcsönösen elfogadható megoldás megtalálására törekszik, találhat módot arra, hogy az anyagi problémáit rendezze.
  9. Amennyiben részletfizetési megállapodást köt, tartsa magát a vállalt határidőkhöz! Ha nem áll módjában teljesíteni a befizetéseket a megbeszélt ütemezés szerint, jelezze azt a követeléskezelő cégnek, akinek az az érdeke, hogy a segítségére legyen a tartozás végleges rendezésében.
  10. Ne söpörje szőnyeg alá az esetleges pénzügyi problémáit, hanem minél hamarabb kérjen segítséget. Mindig arra törekedjen, hogy kezében tartsa pénzügyei irányítását.