Telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetőségei 2025. december hónapban

December 9-én (kedd) telefonos ügyfélszolgálatunk 08:00-20:00 között érhető el.
December 10-én (szerda) telefonos ügyfélszolgálatunk 08:00-15:00 között érhető el.
December 11-én (csütörtök) telefonos ügyfélszolgálatunk 08:00-16:30 között érhető el.
December 13-án (szombat) telefonos ügyfélszolgálatunk 08:00-16:30 között érhető el.

December 23-án (kedd) telefonos ügyfélszolgálatunk 08:00-20:00 között érhető el.
December 30-án (kedd) telefonos ügyfélszolgálatunk 08:00-20:00 között érhető el.

     

Személyes ügyfélszolgálat

December 13-án (szombat) személyes ügyfélszolgálatunk 08:00-15:00 között van nyitva.

     

 Védje meg magát a csaló hívásokkal és üzenetekkel szemben!

Az Intrum soha nem kéri Öntől, hogy ossza meg olyan személyes adatait, mint jelszavak, fizetési adatok vagy ellenőrző kódok telefonon, e-mailben vagy SMS-ben. Ha ilyen kérést kap, ügyfélszolgálatunkon ellenőrizheti, hogy a hívás valóban az Intrum megbízásából érkezett-e.

     

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy befizetését már az OTP SimplePay felületén is rendezheti. 
Az INTRUM Zrt. által SMS-ben vagy e-mail-ben kiküldött linkre kattintva, vagy a postai úton, levélként kiküldött értesítőinkben található QR kód beolvasásával az OTP SimplePay felületére jut el, ahol bankkártyás befizetéssel teljesítheti fennálló esedékes tartozását. A SimplePay felületén teljesítendő befizetésekkel kapcsolatos további részletekért IDE kattintva tájékozódhat.

     

 

Panasztétel

Várjuk üzenetét! Amennyiben megkeresése panasznak minősül, úgy az INTRUM Zrt. az indokolással ellátott álláspontját minden esetben tértivevénnyel ellátott postai küldeményként küldi meg az Ön részére. Minderre tekintettel kérjük, hogy a postacím pontosan kerüljön rögzítésre!

Ha rendelkezik ügyiratszámmal, kérjük, adja meg a 12 jegyű azonosítót.
Csak számokat írjon + vagy / jel nélkül