Tájékoztatás

Tisztelt Ügyfelünk!

Szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy a közelmúltban ismeretlenek az Intrum nevével visszaélve küldtek ki hamis fizetési felszólítást. A továbbiakról itt talál bővebb információt.

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Tájékoztatjuk, hogy engedményezés útján szerzett követeléseink tekintetében, az UniCredit Bank Hungary Zrt. bankfiókjainak pénztárában Társaságunk Bankszámlájára  történő készpénzbefizetés lehetősége - az 1.000.000 Ft,-ot elérő vagy azt meghaladó készpénzbefizetések kivételével - 2021. június 01. napjától megszűnik. Az 1.000.000 Ft-ot elérő vagy meghaladó befizetések esetében későbbiekben  is megmarad a pénztári készpénzbefizetés lehetősége. Tartozását a továbbiakban bankszámlánkra történő közvetlen  átutalási megbízással  vagy csekk igénybevételével teljesítheti.

Megértésüket köszönjük!

Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg megnövekedett válaszidővel tudja hívását fogadni. A várakozási idő a reggeli időszakban elérheti akár az 5-7 percet is, ezért javasoljuk, hogy lehetőségéhez mérten a délutáni órákban keresse fel telefonon kollégáinkat, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére. A kellemetlenségért elnézését és megértését kérjük.

 

Adatvédelmi incidens

Az Intrum felelőssége az általa kezelt személyes adatok megfelelő és arányos védelmének biztosítása és azon adatvédelmi incidensek bejelentése a felügyeleti hatóság számára, amelyek valószínűsíthetően az egyének jogaira és szabadságaira kockázatot jelentenek.

Amennyiben az incidens valószínűsíthetően nagy kockázatot jelent az egyének jogaira és szabadságaira nézve, akkor a társaságnak indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatnia kell az érintettet is. A fenti fontos kötelezettségünknek való támogatás érdekében kérjük, hogy tájékoztasson minket minden olyan adatvédelmi incidensről, amelyről információval rendelkezik, ezen a forma.

Adatvédelmi incidens bejelentés

Full address
– kérjük, próbáljon minél több részlettel szolgálni!




Egyéb fontos információ az incidensről.