Tisztelt Ügyfelünk, Kedves érdeklődő!

Szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy a közelmúltban ismeretlenek az Intrum nevével visszaélve küldtek ki hamis fizetési felszólítást. A továbbiakról itt talál bővebb információt.  


Tájékoztatjuk Önöket, hogy Társaságunk kötelezetteket érintő Adatkezelési tájékoztatója (2.3. pont, 17. pont, 18.4. pont) 2020.06.25-én módosult. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a közeljövőben várható annak további módosítása, ezért javasoljuk, tájékozódjanak továbbra is honlapunkról, ahol közzétesszük a módosítások időpontjait. Amennyiben felmerülne kérdésük, kérjük a valasz@intrum.hu e-mail címen vegyék fel Társaságunkkal a kapcsolatot.

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az Intrum Justitia Zrt. valamint az Intrum Hitel Zrt. 2020. október 01. napjától egy cégként, a továbbiakban Intrum Zrt. néven folytatja működését.

Továbbá felhívjuk ügyfeleink szíves figyelmét, hogy az Intrum Zrt. székhelye módosul és azt követően a személyes ügyfélszolgálatunk 2020. október 15-től új helyre költözik. Az új címünk 2020. október 15 után: Budapest, XIII. kerület, Fiastyúk utca 4-8 (Váci Greens irodaház F épület, Fiastyúk-Madarász Viktor u. sarka).

Társaságunk telefonos és személyes ügyfélszolgálata október 15-én és 16-án a költözés miatt  korlátozottan lesz elérhető, ezért ezeken a napokon ügyintézésre nem lesz lehetőség, kizárólag panaszkezeléssel kapcsolatos hívásokat áll módunkban fogadni a (+36 1) 45 99 412 és a (+36 1) 45 99 413 telefonszámokon vagy személyesen az új ügyfélszolgálati irodánkban a Budapest, XIII. kerület, Fiastyúk utca 4-8. sz. alatt  (Váci Greens irodaház F épület, Fiastyúk-Madarász Viktor u. sarka).

 

Mit kell tennem, ha fizetési felszólítást kaptam az Intrumtól?

A követeléskezelés célja a végrehajtás elkerülése. Azért keressük meg az adós ügyfeleinket, hogy közösen egy olyan megoldást találjunk, amivel a legkönnyebben tudja visszafizetni a tartozásait.

A követeléskezelést sokan összetévesztik a végrehajtással, pedig teljesen másfajta eljárásról van szó. A végrehajtás jogi kényszerintézkedést jelent, amelynek célja egy tartozás jogi úton történő behajtása. A követeléskezelés célja ezzel szemben éppen a végrehajtás elkerülése. Azért keressük meg az adós ügyfelet, hogy közösen egy olyan megoldást találjunk, amivel a legkönnyebben tudja visszafizetni a tartozásait, ez lehet például halasztott fizetés,  vagy részletfizetés. Ha sikerült megállapodni, új egyezséget írunk alá, és Ön a megbeszélt feltételek szerint fizetheti, törlesztheti a tartozását.

Ügyfeleinknek minden esetben levelet küldünk

Az ügyfeleknek küldött levélben feltüntetjük a tartozás összegét, azt, hogy hol keletkezett eredetileg az adósság, valamint a követelés visszafizetésének feltételeit.

Ha ilyen fizetési felszólítást kap az Intrumtól, és teljesíthetők a levélben megjelölt feltételek, a megjelölt határidőn belül (általában 8 nap) fizesse vissza a tartozását.

Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal

Ha a megjelölt feltételekkel nem tud fizetni, javasoljuk, minél hamarabb vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, hogy közösen megtaláljuk a mindkét fél számára kedvező megoldást. Amennyiben a felszólításban szereplő tartozást korábban már rendezte, kérjük, küldje meg a befizetési bizonylat másolatát (feladóvényt, átutalási bizonylatot) az Intrumnak a felszólító levélben szereplő 12 jegyű ügyiratszámra történő hivatkozással.

Munkatársainkról kivétel nélkül elmondható, hogy olyan képzésben részesültek, mely a segítségnyújtást és a bizalmon és nyitottságon alapuló párbeszédet helyezi előtérbe. Kollégáink azért dolgoznak, hogy segítsenek Önnek, ha Ön is nyitott az együttműködésre.