Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy az Intrum Justitia Zrt. valamint az Intrum Hitel Zrt. 2020. október 1-től egy cégként, a továbbiakban Intrum Zrt. néven folytatja működését. Ennek kapcsán a frissített dokumentumok és nyomtatványok elérhetők a weboldalunkon. Továbbá tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy társaságunk és vele együtt a személyes ügyfélszolgálatunk új székhelyre költözött. Ezentúl a Budapest, XIII. kerület, Fiastyúk utca 4-8. szám (Váci Greens irodaház F épület, Fiastyúk-Madarász Viktor u. sarka) alatt talál meg minket a megszokott nyitvatartási időben.

-------------------------

Szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy a közelmúltban ismeretlenek az Intrum nevével visszaélve küldtek ki hamis fizetési felszólítást. A továbbiakról itt talál bővebb információt. 

-------------------------

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy Társaságunk kötelezetteket érintő Adatkezelési tájékoztatója (18. pont) 2020.11.20. napján módosult. Amennyiben felmerülne kérdésük, kérjük a valasz@intrum.hu e-mail címen vegyék fel Társaságunkkal a kapcsolatot.

-------------------------

Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg megnövekedett válaszidővel tudja hívását fogadni. A várakozási idő a reggeli időszakban elérheti akár az 5-7 percet is, ezért javasoljuk, hogy lehetőségéhez mérten a délutáni órákban keresse fel telefonon kollégáinkat, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére. A kellemetlenségért elnézését és megértését kérjük.

Mit kell tennem, ha fizetési felszólítást kaptam az Intrumtól?

A követeléskezelés célja a végrehajtás elkerülése. Azért keressük meg az adós ügyfeleinket, hogy közösen egy olyan megoldást találjunk, amivel a legkönnyebben tudja visszafizetni a tartozásait.

A követeléskezelést sokan összetévesztik a végrehajtással, pedig teljesen másfajta eljárásról van szó. A végrehajtás jogi kényszerintézkedést jelent, amelynek célja egy tartozás jogi úton történő behajtása. A követeléskezelés célja ezzel szemben éppen a végrehajtás elkerülése. Azért keressük meg az adós ügyfelet, hogy közösen egy olyan megoldást találjunk, amivel a legkönnyebben tudja visszafizetni a tartozásait, ez lehet például halasztott fizetés,  vagy részletfizetés. Ha sikerült megállapodni, új egyezséget írunk alá, és Ön a megbeszélt feltételek szerint fizetheti, törlesztheti a tartozását.

Ügyfeleinknek minden esetben levelet küldünk

Az ügyfeleknek küldött levélben feltüntetjük a tartozás összegét, azt, hogy hol keletkezett eredetileg az adósság, valamint a követelés visszafizetésének feltételeit.

Ha ilyen fizetési felszólítást kap az Intrumtól, és teljesíthetők a levélben megjelölt feltételek, a megjelölt határidőn belül (általában 8 nap) fizesse vissza a tartozását.

Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal

Ha a megjelölt feltételekkel nem tud fizetni, javasoljuk, minél hamarabb vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, hogy közösen megtaláljuk a mindkét fél számára kedvező megoldást. Amennyiben a felszólításban szereplő tartozást korábban már rendezte, kérjük, küldje meg a befizetési bizonylat másolatát (feladóvényt, átutalási bizonylatot) az Intrumnak a felszólító levélben szereplő 12 jegyű ügyiratszámra történő hivatkozással.

Munkatársainkról kivétel nélkül elmondható, hogy olyan képzésben részesültek, mely a segítségnyújtást és a bizalmon és nyitottságon alapuló párbeszédet helyezi előtérbe. Kollégáink azért dolgoznak, hogy segítsenek Önnek, ha Ön is nyitott az együttműködésre.