Tisztelt Ügyfelünk!

  • Október 18-án (szombat) telefonos ügyfélszolgálatunk 08:00-16:30 között elérhető. Személyes ügyfélszolgálat 08:00-15:00 (pénteki munkarend szerint) között van nyitva.
  • Október 22-én (szerda) telefonos ügyfélszolgálatunk 08:00-20:00 között elérhető.
    Személyes ügyfélszolgálat 08:00-16:30 között van nyitva.
  • Október 23-án (csütörtök) és 24-én (péntek) a telefonos és személyes ügyfélszolgálatunk zárva lesz.
     

 Védje meg magát a csaló hívásokkal és üzenetekkel szemben!

Az Intrum soha nem kéri Öntől, hogy ossza meg olyan személyes adatait, mint jelszavak, fizetési adatok vagy ellenőrző kódok telefonon, e-mailben vagy SMS-ben. Ha ilyen kérést kap, ügyfélszolgálatunkon ellenőrizheti, hogy a hívás valóban az Intrum megbízásából érkezett-e.

     

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy befizetését már az OTP SimplePay felületén is rendezheti. 
Az INTRUM Zrt. által SMS-ben vagy e-mail-ben kiküldött linkre kattintva, vagy a postai úton, levélként kiküldött értesítőinkben található QR kód beolvasásával az OTP SimplePay felületére jut el, ahol bankkártyás befizetéssel teljesítheti fennálló esedékes tartozását. A SimplePay felületén teljesítendő befizetésekkel kapcsolatos további részletekért IDE kattintva tájékozódhat.

     

 

Tíz ötlet a fenntartható pénzügyekért

Mindig elfogy a pénze, mielőtt megkapná következő havi fizetését? Hosszú ideje halmozódnak fizetendő számlái? Minden hónapban előre vegye számba a várható kiadásait és bevételeit, és készítsen költségvetést! Szerezze vissza a pénzügyei feletti kontrollt! Az alábbi tippek segítenek abban, hogy pénzügyeit fenntartható módon kezelje:

  1. Tartsa kézben a háztartási kiadásait és térképezze fel, mire mennyit költ; egy hónapon át minden egyes számlát jegyezze fel, és ügyeljen rá, hogy ne költsön olyasmire, amit nem engedhet meg magának.
  2. Vásárlás előtt gondolja végig, hogy valóban szüksége van-e arra a dologra, amire pénzt szándékozik kiadni!
  3. Tegyen félre pénzt a várható számlákra és kiadásokra, hogy rendelkezésére álljon a szükséges összeg, amikor szüksége van rá.
  4. Csak akkor írjon alá egy szerződést, ha az abban rögzített feltételeket elolvasta és megértette.
  5. Mindig olvassa el a szerződések apró betűs részeit is! Teljesítse pontosan fizetési kötelezettségeit, hogy elkerülje a késve fizetésből adódó késedelmi kamatokat és extra költségeket!
  6. Amennyiben valamelyik számláját nem tudja időben kifizetni, haladéktalanul tájékoztassa erről a számla kibocsájtóját! Elképzelhető, hogy meg tudnak állapodni egy mindkettejük számára elfogadható teljesítési konstrukcióban vagy fizetési haladékban.
  7. Ha nem fizette ki időben a számláját, annak kibocsájtója követeléskezelő céghez fordulhat. Ha ilyen helyzetbe kerül, fontos, hogy a követeléskezelő cég megkereséseire minél hamarabb reagáljon és felvegye velük a kapcsolatot. Így együtt tudnak megoldást találni a tartozás rendezésére és ezzel elkerülhetőek a további költségek is.
  8. Ha nyitott a kommunikációra és a kölcsönösen elfogadható megoldás megtalálására törekszik, találhat módot arra, hogy az anyagi problémáit rendezze.
  9. Amennyiben részletfizetési megállapodást köt, tartsa magát a vállalt határidőkhöz! Ha nem áll módjában teljesíteni a befizetéseket a megbeszélt ütemezés szerint, jelezze azt a követeléskezelő cégnek, akinek az az érdeke, hogy a segítségére legyen a tartozás végleges rendezésében.
  10. Ne söpörje szőnyeg alá az esetleges pénzügyi problémáit, hanem minél hamarabb kérjen segítséget. Mindig arra törekedjen, hogy kezében tartsa pénzügyei irányítását.