Tájékoztatás

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a mai napon (2022.01.17.) Személyes ügyfélszolgálatunk csökkentett létszámmal üzemel, így esetlegesen megnövekedett várakozási idővel kell számolni. Mivel a csökkentett kapacitása pénztárak működését is érinti, javasoljuk, hogy ha tehetik, személyes befizetéseinket a holnapi napon tegyék meg.
Köszönjük megértésüket!

Tájékoztatás a kamatstop intézkedésről

A 2022. január 1-jén hatályba lépett  a fogyasztónak nyújtott hitelről szóló 2009. évi CLXII. törvény veszélyhelyzetben történő eltérő alkalmazásáról szóló 782/2021. (XII.24.) Kormány rendelet, amellyel a Kormány elrendelte a változó kamatozású lakossági jelzáloghitelekre irányadó referencia-kamatlábak rögzítését 2022. január 1-jétől 2022. június 30-ig. A kamatstop megakadályozza a törlesztőrészlet esetleges növekedését ezen időszakban. Az intézkedés automatikus, Önnek teendője nincs. Minden  érintett  tájékoztató levelet fog kapni a jogszabályban előírtak szerint.

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Társaságunk kötelezetteket érintő Adatkezelési tájékoztatója (10. b) pont) 2021.12.20-án módosult. Amennyiben felmerülne kérdésük, kérjük a valasz@intrum.hu e-mail címen vegyék fel Társaságunkkal a kapcsolatot.”

 

Felhívjuk tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy 2021. november 22-től személyes ügyfélszolgálatunkon az ügyintézés az érvényben lévő rendeletek, valamint az Önök és munkatársaink védelmének érdekben kizárólag maszk viselésével lehetséges.

Köszönjük együttműködésüket!

Tisztelt Ügyfelünk!

Szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy a közelmúltban ismeretlenek az Intrum nevével visszaélve küldtek ki hamis fizetési felszólítást. A továbbiakról itt talál bővebb információt.

Tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk jelenleg megnövekedett válaszidővel tudja hívását fogadni. A várakozási idő a reggeli időszakban elérheti akár az 5-7 percet is, ezért javasoljuk, hogy lehetőségéhez mérten a délutáni órákban keresse fel telefonon kollégáinkat, akik készséggel állnak az Ön rendelkezésére. A kellemetlenségért elnézését és megértését kérjük.

 

Kik vagyunk és mivel foglalkozunk?

Ha levélben vagy telefonon keresték az Intrumtól, valószínű, hogy kifizetetlen tartozásai vannak. Ez bárkivel előfordulhat. A tartozás háttérben rengeteg ok húzódhat meg, többek között elképzelhető, hogy nincs lehetősége az azonnali rendezésre, vagy elfelejtette korábban kifizetni. Azonban amikor Ön igénybe vett egy szolgáltatást vagy terméket, vállalta, hogy megfizesse ennek ellenértékét, ezért az Ön szolgáltatója arra kért fel bennünket, hogy segítsünk Önnek kötelezettségvállalása teljesítésében.

Azért vagyunk, hogy segítsünk. Csapatunk tapasztalt és képzett szakértőkből áll, akik azért vannak, hogy segítsenek teljesíteni a kötelezettségvállalását. Ha most nem tudja a teljes összeget kifizetni, segítünk Önnek a kifizetési terv kidolgozásában. Ha már kifizette a tartozást, vagy nem ért egyet a követeléssel, kiderítjük. Az a legjobb, ha azonnal tudja rendezni tartozását.

Méltányosságot és határozottságot gyakorolva dolgozunk megbízóink ügyfeleinek anyagi helyzetének rendezésén, mivel az kintlévőségek teljesítése a gazdaság és az emberek hasznát egyaránt szolgálja.

2017-ben az Intrum Justitia és a Lindorff egyesülésével létrejött Európa vezető követeléskezelési szolgáltatásokat nyújtó vállalatcsoportja, az Intrum. Az Intrum Európa 24 országában van jelen és több mint 8000 munkavállalónk nap mint nap lép kapcsolatba telefonon, levélben és e-mail útján megbízóink ügyfeleivel. Munkatársainkról kivétel nélkül elmondható, hogy olyan képzésben részesültek, mely a segítségnyújtást és a bizalmon és nyitottságon alapuló párbeszédet helyezi előtérbe. Kollégáink azért dolgoznak, hogy segítsenek Önnek, ha Ön is nyitott az együttműködésre.

Cégeknek, szervezeteknek és állami szereplőknek is dolgozunk. Minden ágazatban segítünk a kintlévőségek behajtásában.

Miért jöttek létre az követeléskezelő társaságok?

Miért nem tudják a cégek maguk behajtani az követeléseiket? Miért kell ezzel egy követeléskezelő társaságot megbízniuk?

Egy ideális világban az emberek időben és maradéktalanul tesznek eleget fizetési kötelezettségeinek, melynek következtében a követeléskezelők munkája megszűnne. Amíg ez meg nem történik, a cégek hozzánk fordulnak fizetetlen számláikkal, mi pedig tapasztalatainknak köszönhetően segítünk nekik. Az Intrum segítséget nyújt nekik a behajtásban, hogy azzal tudjanak foglalkozni, amihez a legjobban értenek: üzletük fejlesztésével és ügyfeleik kiszolgálásával.

A követeléskezelés folyamatát törvények szabályozzák, melyek országonként eltérnek. Kevesen mondhatják el magukról, hogy az Intrumhoz hasonló, 120 éves, európai tapasztalattal rendelkeznek és nálunk jobban ismeri ezen törvényeket. Büszkék vagyunk arra, hogy minden szabálynak és törvénynek eleget teszünk, és tevékenységünket etikusan végezzük. Az etikus eljárásmód annyira fontos számunkra, hogy az üzletvitelünkre nézve irányadó alapértékek között tartjuk számon.