Telekommunikáció

Hatékony követeléskezelés alacsonyabb költségek mellett
Telekommunikáció
SMS

A korai követeléskezelés jelentősen növeli a távközlési szolgáltatásokkal kapcsolatos tartozások térülésének arányát

Az ügyfélút kulcsfontosságú a fogyasztók elégedettségének biztosításához. Az Intrumnál többéves tapasztalattal rendelkezünk az üzleti folyamatokba való bekapcsolódásra a szükséges pontokon, ezzel segítve partnereinket a sikeresség és hatékonyság további javítása érdekében.

Tovább a teljes bejegyzéshez


Miért érdemes az Intrumot választani?

Accept_Black.png

Teljeskörű szolgáltatáscsomag


Accept_Black.png

Stratégiai projektekben megszerzett tapasztalat


Accept_Black.png

Technológiai beruházások


Accept_Black.png

Alapértékek összehangolása


“Az Intrum olyan digitális megoldásokat kínál, amelyek időt takarítanak meg és javítják a pénzforgalmat. Az elmúlt néhány évben jelentősen csökkentettük a pénzügyi mulasztási rátákat.”

Michael Wieladek, Senior Manager, Finance Operation, Sunrise Communications