Telekommunikáció

Hatékony követeléskezelés alacsonyabb költségek mellett

A korai követeléskezelés jelentősen növeli a távközlési szolgáltatásokkal kapcsolatos tartozások térülésének arányát

Az ügyfélút kulcsfontosságú a fogyasztók elégedettségének biztosításához. Az Intrumnál többéves tapasztalattal rendelkezünk az üzleti folyamatokba való bekapcsolódásra a szükséges pontokon, ezzel segítve partnereinket a sikeresség és hatékonyság további javítása érdekében.

Tovább a teljes bejegyzéshez


Miért érdemes az Intrumot választani?

Teljeskörű szolgáltatáscsomag


Stratégiai projektekben megszerzett tapasztalat


Technológiai beruházások


Alapértékek összehangolása


“Az Intrum olyan digitális megoldásokat kínál, amelyek időt takarítanak meg és javítják a pénzforgalmat. Az elmúlt néhány évben jelentősen csökkentettük a pénzügyi mulasztási rátákat.”

Michael Wieladek, Senior Manager, Finance Operation, Sunrise Communications