16.05.2022
A korai követeléskezelés jelentősen növeli a távközlési szolgáltatásokkal kapcsolatos tartozások térülésének arányát
Az ügyfélút kulcsfontosságú a fogyasztók elégedettségének biztosításához. Az Intrumnál többéves tapasztalattal rendelkezünk az üzleti folyamatokba való bekapcsolódásra a szükséges pontokon, ezzel segítve partnereinket a sikeresség és hatékonyság további javítása érdekében.
Kettős kihívás
A telekommunikációs szolgáltatók kettős kihívással néznek szembe. Globális szinten az éghajlatváltozás, a környezeti problémák és a világesemények befolyásolják az innovációt, a szállítást és az árképzést, míg fogyasztói szinten a szolgáltatóknak az egyes fogyasztók egyre növekvő igényeire és problémáira kell figyelniük, hogy csökkentsék az ügyfelek elvándorlását.
Nagyfokú mobilitás
Egy olyan környezetben, ahol a fogyasztók mobilitása megnövekedett, és ahol az ügyfeleket az online összehasonlító oldalakon keresztül az előfizetéseik rendszeres újraértékelésre és szolgáltatóváltásra ösztönzik, ezt könnyebb mondani, mint megtenni. Ezért az ügyfélélmény fontosabb, mint valaha: az akadályok elhárítása és a pozitív élmény megteremtése prioritássá válik.
Az idő fontos szerepet játszik
Az Intrumnál kiterjedt tapasztalatainkat, tudásunkat és adatainkat használjuk fel arra, hogy az ügyfeleknek egyénre szabott megoldásokat kínáljunk, akár az általuk preferált fizetési csatornákon keresztül, akár az általuk végzett fizetési műveleteken belül. Minél korábban kapcsolódhat be az Intrum a folyamatba, annál jobban képes befolyásolni a követeléskezeléshez kapcsolódó ügyfélélményt és a tartozások térülésének sikerességét.
Nemzetközi kapcsolódás
A távközlési és hálózati iparágakban a vállalkozások gyakran nemzetközi jellegűek, és a követelések volumene változó. Mérettől és követelményektől függetlenül alaposan ismerjük az összetett szabályozási rendszert, és készen állunk arra, hogy a beszállítóknak minden követelésbehajtási igényükben segítséget nyújtsunk.
Legyen a megbízónk
We lead the way to prosperous business